يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 53410
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم :

16 پل عابر پیاده مکانیزه سال آینده در قم احداث می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت : نزدیک به 15 الی 16 پل عابر پیاده قابلیت نصب آسانسور یا پله برقی را دارند که هر پل برای مجهز شدن به پله برقی و یا آسانسور نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است .
16 پل عابر پیاده مکانیزه سال آینده در قم احداث می شود
16 پل عابر پیاده مکانیزه سال آینده در قم احداث می شود
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به ضرورت استفاده از پل های عابر پیاده، اظهار کرد: باید فرهنگ استفاده از پل عابر پیاده ترویج یابد و مردم بدانند سرمایه‌گذاری که در این عرصه انجام می‌شود برای حفظ جان آن‌ها از حوادثی است که هنگام عبور از خیابان امکان دارد رخ دهد.

مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه 25 پل عابر پیاده با اعتباری نزدیک به هفت میلیارد تومان از سال 94 آغاز شده است، عنوان کرد: در سال گذشته مراحل ساخت 13 پل تکمیل شده است و در سال جاری نیز توانسته‌ایم 19 مورد دیگر را تکمیل کرده و 6 مورد دیگر نیز تا پایان بهمن‌ماه تکمیل می‌شود.

شعبان زاده با اشاره به اینکه مکانیزه شدن پل‌ها در سال آینده دنبال می‌شود، مطرح کرد: نزدیک به 15 الی 16 پل عابر پیاده قابلیت نصب آسانسور یا پله برقی را دارند که هر پل برای مجهز شدن به پله برقی و یا آسانسور نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است در حالی‌که هزینه ساخت یک پل ساده 300 میلیون تومان است و این اقدام در راستای اقبال شهروندان از این پل‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه نگهداری، رنگ‌کاری و سایر خدمات پل‌ها تا زمان بهره برداری به عهده پیمانکار پروژه است، خاطرنشان کرد: در حوزه تبلیغات مجوزهای لازم باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شود و هر موردی که دور از شأنیت باشد به شهرداری اعلام و ما نیز برای انجام پیگیری‌های لازم آن را به روابط عمومی شهرداری مرکز قم ارجاع می‌دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx0qp.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما