دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 53463
منبع : قم فردا
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد:

کشف حدود 20میلیارد ریال کالای قاچاق در طی هفته گذشته

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت:با اقدامات پایشی مستمر همکاران ما در محورهای مواصلاتی استان حدود 20میلیارد ریال کالای قاچاق در طی هفته گذشته شناسایی و کشف شده است.
کشف حدود 20میلیارد ریال کالای قاچاق در طی هفته گذشته
به گزارش قم نیوز صیاد درویشی در حاشیه بازدید از کشفیات کالای قاچاق با اشاره به کالای قاچاق کشف شده ، اظهار داشت: در طی یک هفته گذشته با تلاش های مستمر همکاران ما در بخش های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا استان در محورهای مواصلاتی استان کشفیات خوبی در حوزه شناسایی و توقیف کالای قاچاق صورت گرفته است.
وی ادامه داد: این کالای قاچاق کشف شده در حال تردد از محور های استان بوده اند که در بین این موارد سه مورد از کالای قاچاق شاخص می باشد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به این کالا کشف شده شاخص، گفت: بار اول مربوط به کامیون تریلی است که بار آن لوازم ورزشی، اسکوتر و اسکیت به ارزش ریالی حدود هفت میلیارد ریال می باشد.
وی ادامه داد: بار دوم مربوط به تریلی کامیونی است که حامل ست لوازم خانگی ریز است که این کالا هم حدود پنج میلیارد ریال ارزش ریالی آن را تخمین زده اند و اما  بار سوم هم مربوط به تریلی است که دارای تقریبا ده تن لوازم التحریر است که ارزش ریالی آن بالغ بر هفت میلیارد ریال تخمین زده شد است.
درویشی با اشاره به کل ارزش ریالی این کالای کشف شده ، بیان داشت: کلا ارزش ریالی کشفیات استان قم در هفته گذشته حدود 20میلیارد ریال می باشد که این کشفیات حاصل  اقدامات پایشی مستمر همکاران ما در محورهای مواصلاتی می باشد.
وی افزود: تلاش های خوبی از طریق نظارت های هوشمند انجام می شود که امیدواریم اقدامات بهتری در حوزه شناسایی و کشف کالاهای قاچاقی که از محورهای مواصلاتی استان حمل می شود انجام دهیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم در ادامه خاطرنشان شد: برای اجرایی کردن فرامین فرماندهی معظم کل قوا در رابطه با برخورد جدی با حمل کنندگان کالای قاچاق قرارگاه استانی را تشکیل داده ایم که در این قرارگاه  بخش های اطلاعاتی ، عملیاتی و حتی راهبر فعالیت دارند.
وی در خاتمه اضافه کرد: تلاش می کنیم به نحو احسن اقدامات موثری را در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا در استان داشته باشیم.
 
 
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaeynm.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما