چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 53537
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه نخست مقدماتي

ايثار قم با قهرمان ليگ برتر بسكتبال با ويلچر هم‌گروه شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم در مرحله مقدماتي رقابت‌هاي فصل جديد ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور با مدافع عنوان قهرماني فصل قبل اين مسابقات هم‌گروه شد.
ايثار قم با قهرمان ليگ برتر بسكتبال با ويلچر هم‌گروه شد
به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ایران، رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر با حضور هشت تیم و همانند سال‌های قبل در دو گروه مقدماتی از آبان ماه آغاز می‌شود.
این در حالی است که پیش از شروع فصل 1396 رقابت‌های لیگ برتر بستکبال با ویلچر باشگاه‌های ایران، تیم ملی بزرگسالان کشورمان به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در کشور چین اعزام می‌شود و سپس استارت لیگ برتر از نیمه دوم آبان ماه زده خواهد شد.
به همین منظور نشست هماهنگی و قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و در آن پیرامون آیین‌نامه مسابقات، دستورالعمل اجرایی، قرارداد بازیکنان و دیگر مسائل مرتبط با لیگ برتر گفت‌وگو و تبادل نظر شد.
در این جلسه مقرر شد تمام تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر تا سی‌ام شهریور ماه نسبت به پرداخت ورودیه مسابقات اقدام و حضور خود در این مسابقات را قطعی کنند، ضمن اینکه رقابت‌ها تیم‌ها در مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت به انجام خواهد رسید.
با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، تیم‌های اول تا چهارم هر گروه بر اساس رتبه‌های خود وارد مرحله پلی‌آف می‌شوند و پس از مسابقات پلی‌آف، تیم‌های برنده به صورت متمرکز و دوره‌ای برای کسب مقام‌های اول تا چهارم و تیم‌های بازنده برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم، با هم روبه رو خواهند شد.
با قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون جانبازان و معلولین، تیم‌ بسکتبال با ویلچر ایثار قم قهرمان سال‌های 1393 و 1394 لیگ برتر با قهرمان سال 1395 این رقابت‌ها یعنی مخابرات اصفهان، ملی حفاری خوزستان و شهرداری تبریز در گروه نخست مقدماتی قرار گرفت.
همچنین تیم‌های شهرداری آمل، پگاه فارس، شهرداری اراک و آسایشگاه فیاض بخش مشهد در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا رتبه تیم‌ها برای مرحله پلی‌آف مشخص شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccmpqp.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما