چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 53546
منبع : روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان خبر داد

تحصیل 250 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان از تحصیل 250 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهید علیمحمدی جهاد کشاورزی قم از اول مهرماه سال جاری خبر داد.
تحصیل 250 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی قم
به گزارش قم نیوز عباس پورمیدانی با اشاره به اقدامات این مرکز در زمینه آموزش علمی کاربردی، گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی شهید علیمحمدی موفق به اخذ مجوز جذب دانشجو در 4 رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی گردیده است.

وی افزود: 64 واحد آموزشی علمی کاربردی جهاد کشاورزی در کل کشور وجود دارد که تنها 15 مرکز دارای مجوز جذب دوره کارشناسی هستند که استان قم جزء یکی از آنها می باشد.

وی بیان داشت: در حال حاضر با ثبت نام اولیه بیش از 150 نفر، تعداد کل دانشجویانی که از ابتدای مهر در این مرکز دوره های کاردانی و کارشناسی را سپری می کنند به بیش از 250 دانشجو خواهد رسید.

پورمیدانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه فعالیت های آموزشی این مرکز حول سه محور آموزش علمی کاربردی، آموزش بهره برداران و آموزش کارکنان می باشد، گفت: در زمینه آموزش کارکنان این مرکز در سال 95 با برگزاری بیش از 70 دوره آموزشی برای کارشناسان پهنه و مدیران سازمان، موفق به کسب رتبه سوم در سرانه آموزشی در بین استان های کشور شده است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان اضافه کرد: در زمینه آموزش بهره برداران نیز این مرکز با برگزاری و مدیریت آموزش 3 هزار و 850 نفر روز، موفق به کسب رتبه پنجم در بین استان های کشور شده است.

وی بیان داشت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان قم در بین مراکز کشور عملکرد آموزشی بسیار خوبی داشته و موفق به کسب رتبه های برتر در کشور گردیده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccepqp.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما