کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سه ماهه نخست سال صورت گرفت

نصب 819 متر مربع تابلوگذاری هدایت مسیر در سطح معابر شهر قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 22 شهريور 1396 ساعت 15:15

قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در 6 ماهه دوم سال گذشته توانستیم تابلوهای هدایت مسیر را در 634 متر مربع تولید و نصب کنیم. در سه ماهه نخست سال جاری نیز 819 متر مربع تابلو تولید و نصب شده است.


به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای تامین ملزومات ترافیکی در مناطق به عنوان یک پیمانکار فعالیت دارد و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار واحد اجرایی قرار می‌دهد، اظهار کرد: خط‌کشی، چراغ‌های راهنمایی رانندگی و برخی دیگر از موارد توسط این سازمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در سال 94 تابلوهای هدایت مسیر دچار تحول بزرگی شدند، عنوان کرد: در 6 ماهه دوم سال گذشته در حوزه نصب تابلوهای هدایت مسیر توانستیم نهضت بزرگی را رقم بزنیم و تابلوهای مورد نیاز در نقاط مختلف نصب شده است و اولویت بعدی ما نیز تعویض طرح تابلوهاست.

شعبان زاده افزود: در 6 ماهه دوم سال گذشته توانستیم تابلوهای هدایت مسیر را در 634 متر مربع  تولید و نصب کنیم، همچنین در سه ماهه نخست سال جاری نیز 819 متر مربع تابلو تولید و نصب شده است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست شهرداری که نصب تابلوهای هدایت مسیر در مکان‌های مورد نیاز است تا دوماه آینده تکمیل می‌شود، مطرح کرد: روند نصب تابلو تا زمانی که پروژه تابلوگذاری تکمیل شود به صورت مستمر ادامه دارد و در نظر داریم تا پایان سال 97 اولویت دوم که تعویض طرح تابلوها با اعتباری نزدیک به 200 میلیون تومان است را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برداشت و ساخت تابلوهای هدایت مسیر بر عهده سازمان ترافیک و نگهداری آن بر عهده شهرداری مناطق است، خاطرنشان کرد: در طرح تعویض طرح تابلوها تابلوهایی که مورد خاصی داشته باشد را شناسایی و سپس با استفاده از شبرنگ مشکل تابلو برطرف و از همان تابلو استفاده می‌شود.

 انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53553

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53553/نصب-819-متر-مربع-تابلوگذاری-هدایت-مسیر-سطح-معابر-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir