چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 53553
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در سه ماهه نخست سال صورت گرفت

نصب 819 متر مربع تابلوگذاری هدایت مسیر در سطح معابر شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در 6 ماهه دوم سال گذشته توانستیم تابلوهای هدایت مسیر را در 634 متر مربع تولید و نصب کنیم. در سه ماهه نخست سال جاری نیز 819 متر مربع تابلو تولید و نصب شده است.
نصب 819 متر مربع تابلوگذاری هدایت مسیر در سطح معابر شهر قم
نصب 819 متر مربع تابلوگذاری هدایت مسیر در سطح معابر شهر قم
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای تامین ملزومات ترافیکی در مناطق به عنوان یک پیمانکار فعالیت دارد و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار واحد اجرایی قرار می‌دهد، اظهار کرد: خط‌کشی، چراغ‌های راهنمایی رانندگی و برخی دیگر از موارد توسط این سازمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در سال 94 تابلوهای هدایت مسیر دچار تحول بزرگی شدند، عنوان کرد: در 6 ماهه دوم سال گذشته در حوزه نصب تابلوهای هدایت مسیر توانستیم نهضت بزرگی را رقم بزنیم و تابلوهای مورد نیاز در نقاط مختلف نصب شده است و اولویت بعدی ما نیز تعویض طرح تابلوهاست.

شعبان زاده افزود: در 6 ماهه دوم سال گذشته توانستیم تابلوهای هدایت مسیر را در 634 متر مربع  تولید و نصب کنیم، همچنین در سه ماهه نخست سال جاری نیز 819 متر مربع تابلو تولید و نصب شده است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست شهرداری که نصب تابلوهای هدایت مسیر در مکان‌های مورد نیاز است تا دوماه آینده تکمیل می‌شود، مطرح کرد: روند نصب تابلو تا زمانی که پروژه تابلوگذاری تکمیل شود به صورت مستمر ادامه دارد و در نظر داریم تا پایان سال 97 اولویت دوم که تعویض طرح تابلوها با اعتباری نزدیک به 200 میلیون تومان است را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برداشت و ساخت تابلوهای هدایت مسیر بر عهده سازمان ترافیک و نگهداری آن بر عهده شهرداری مناطق است، خاطرنشان کرد: در طرح تعویض طرح تابلوها تابلوهایی که مورد خاصی داشته باشد را شناسایی و سپس با استفاده از شبرنگ مشکل تابلو برطرف و از همان تابلو استفاده می‌شود.

 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaemnm.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما