کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مرکز فقه ائمه اطهار(ع) برگزار شد

خبرگزاری فارس , 22 شهريور 1396 ساعت 16:45

قم نیوز: مراسم افتتاحیه پنجمین سال تحصیلی مرکز فقه ائمه اطهار(ع) ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز مراسم افتتاحیه بیستمین سال دروس تخصصی فقه و اصول، چهاردهمین سال دروس تخصصی کلام، هفتمین سال دروس تخصصی تفسیر و علوم قرآنی و پنجمین سال دروس مدرسه علمیه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ظهر امروز در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این مراسم آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اینکه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) یک حوزه علمیه تحول یافته است، اظهار کرد: حوزه باید انقلابی بماند و رکن اصلی این انقلابی بودن، این است که در مسائل حوزوی به صورت عمیق‌تری وارد شویم و اگر فقیهی عمیقانه به دنبال دین برود و در این عرصه یک نگاه جامع داشته باشد می‌تواند ابعاد انقلاب را کشف کرده و آن را تحکیم بخشد.

همچنین آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در این مراسم اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خاستگاه انقلاب هستند و حقیقتا حوزه و انقلاب بر گردن یکدیگر حق دارند و حوزه وظیفه دارد در راستای پیشرفت انقلاب گام بردارد.

در حاشیه این مراسم که با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم برگزار شد، نمایشگاه‌هایی با عنوان عملکرد و دستاوردهای مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برپا شده و در پایان این مراسم نیز از طلاب برگزیده سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53558

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53558/مراسم-افتتاحیه-سال-تحصیلی-مرکز-فقه-ائمه-اطهار-ع-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir