کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در هفته دوم ليگ آزادگان

آبادگران قم از بازي در خانه منع شد / مصاف با شهرداري همدان در تهران

خبرگزاری فارس , 22 شهريور 1396 ساعت 17:15

قم نیوز: تيم فوتبال آبادگران قم نخستين مسابقه خانگي خود از رقابت‌هاي فصل جديد فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان را امروز به جاي قم در تهران برگزار مي‌كند.


به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران امروز دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و آبادگران قم برابر شهرداری همدان به میدان می‌رود.

نماینده فوتبال استان قم که در هفته نخست بازی‌ها باید به میهمانی تیم پالایش نفت آبادان می‌رفت و به دلیل دیر اعزام شدن در این دیدار حضور پیدا نکرد، قرار است امروز نخستین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ آزادگان را برابر نماینده همدان انجام بدهد.

این بازی طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران باید در قم و به میزبانی آبادگران برگزار شود اما ظاهرا برخی موانع قانونی در انتقال امتیاز تیمی که نماینده قم خریداری کرده است، امکان برگزاری این بازی در قم را فراهم نکرده و آبادگران قم باید به اجبار نخستین بازی خانگی را در تهران انجام بدهد.

سرپرست تیم فوتبال آبادگران قم راجع به این موضوع به خبرنگار فارس در قم گفت: خوشحالم که جمع زیادی از بزرگان فوتبال و دوستان در قم این روزها پیگیر اخبار مربوط به تیم آبادگران قم (کیمیا فرآیند هستند و به این تیم محبت دارند، امیدوارم با نتایج خوبی در این فصل آنها را خوشنود کنیم.

محمدرضا سیرلانی اضافه کرد: این تیم خریداری شد تا قم، صاحب تیمی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور باشد ولی به دلیل بروز برخی مشکلات اداری در هیات فوتبال تهران، آن هم به خاطر عدم پرداخت حق انتقال به قم از سوی مالک قبلی، به اجبار باید بازی هفته دوم با تیم شهرداری همدان را در تهران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه آبادگران قم امروز در ورزشگاه شهید هرندی تهران میزبان تیم شهرداری همدان است، عنوان کرد: قطعا با پیگیری‌های به عمل آمده که نهایی شده، پذیرایی از تیم‌های هم‌گروه را از هفته آینده در قم و برابر دیدگان مردم خوب و فوتبال دوست قم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53561

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53561/آبادگران-قم-بازي-خانه-منع-مصاف-شهرداري-همدان-تهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir