چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 53571
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت فوتبال استان قم:

روند صدور بازیکن فوتبال از قم به دیگر استان‌ها آغاز شده است

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیئت فوتبال قم با بیان این که نونهالان فوتبالیست قم در ۲ سال اخیر مورد توجه تیم‌های ملی قرار گرفته‌اند گفت: روند صدور بازیکن از فوتبال قم به دیگر استانها آغاز شده است.
روند صدور بازیکن فوتبال از قم به دیگر استان‌ها آغاز شده است
روند صدور بازیکن فوتبال از قم به دیگر استان‌ها آغاز شده است
به گزارش قم نيوز کریم بهرامی اظهار داشت: آینده فوتبال در قم در دست فوتبالیست‌های نونهال مدارس فوتبال است و سرمایه گذاری روی این رده سنی نقش کلیدی در آتیه پر طرفدارترین رشته ورزشی دنیا در قم خواهد داشت.

وی افزود: هیأت فوتبال استان قم تابع تصمیمات آکادمی ملی فوتبال در حوزه آموزش فوتبال است و شرایطی که امسال برای مدارس فوتبال استان قم در نظر گرفتیم بر اساس همین سیاست بود و بدون تردید این سیاست‌ها برای رشد فوتبال در نظر گرفته می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: این ایده که قم فوتبالیست با استعداد ندارد از سوی برخی افراد بیان می‌شود که یا درک درستی از وضعیت فوتبال در قم ندارند و یا یه هر دلیلی نمی‌خواهند بپذیرند که فوتبالیست‌های قمی چیزی از سایر استان‌ها کم ندارد. امروز فوتبال قم جوانانی دارد که در تیم‌های دیگر در استان‌های مختلف بازی می‌کنند و قم به تدریج روند صدور بازیکن به استان‌های دیگر را آغاز کرده است.

بهرامی بیان داشت: اگر امروز برگزاری فستیوال مدارس فوتبال، استعدادیابی کارشناسی و صحیح و انجام مسابقات لیگ‌های نوجوانان و نونهالان را جدی نگیریم در آینده به مشکل بر خواهیم خورد در حالی که خوشبختانه این ایده امروز در فوتبال قم ساری و جاری است که فوتبال پایه در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: نونهالان فوتبالیست قم در ۲ سال اخیر مورد توجه تیم‌های ملی قرار گرفته‌اند در حالی که در گذشته خبری از نگاه جدی و ارزشمند به تیم‌های پایه قم نبود. در این زمینه تلاش مربیان و باشگاه‌ها قابل توجه است و امیدواریم روند رو به رشد فعالیت مدارس فوتبال در چارچوب تعیین شده در آینده نزدیک نتایج خود را نشان دهد ضمن اینکه بر تعداد مدارس فوتبال دائمی استان قم افزوده شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: تیم های منتخب فستیوال مدارس فوتبال هم در بخش پسران و هم در بخش دختران به فستیوال استعدادیابی زیر ۱۲ سال کشوری در مشهد اعزام شدند و امیدواریم این توجه عمده به حوزه نونهالان و مدارس فوتبال در آینده آثار خود را برای ارتقای جایگاه فوتبال قم در عرصه ملی نمایان کند.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mnm.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما