پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 53622
منبع : خبرگزاری مهر
نایب رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

پایان رقابت پینگ پنگ بازان دختر قم در مسابقات نونهالان کشور

قم نيوز : قم نيوز: نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از پایان رقابت پینگ پنگ بازان دختر قم در مسابقات نونهالان کشور در ساری خبر داد.
پایان رقابت پینگ پنگ بازان دختر قم در مسابقات نونهالان کشور
پایان رقابت پینگ پنگ بازان دختر قم در مسابقات نونهالان کشور
به گزارش قم نيوز آزاده مهدوی اظهار داشت: دختران نونهال تنیس روی میز قم که برای حضور در مسابقات پینگ پنگ نونهالان کشور عازم ساری شده بودند به کار خود پایان دادند و از این مساباقت تجارب ارزشمندی به دست آوردند.

وی افزود: در این مسابقات تیم تنیس روی میز نونهالان قم با مربیگری فاطمه محقق مربی جوان و مطرح قم که از سوی رسانه‌ها به عنوان سومین مربی برتر زن ورزش استان قم انتخاب شده بود شرکت کرد و ۵ پینگ پنگ باز نونهال قمی به میدان رفتند.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: زهرا رضا حاجی یکی از نمایندگان قم در این مسابقات بود که در رقابت‌های انفرادی در بازی اول ۳ بر صفر حریفی از کردستان را برد اما در بازی دوم به مانیا زیرک از خوزستان ۳ بر صفر باخت و حذف شد.

مهدوی بیان داشت: زهرا مصباحی ورزشکار تنیس روی میز قم و چهره آینده دار این رشته در همان گام اول مسابقه را ۳ بر صفر به حریفی از کرمانشاه به نام دالیا صلاحی باخت و از دور مسابقات کنار رفت و زهرا پاینده نسب نیز در  بازی اول ۳ بر صفر به حریفی از خراسان رضوی باخت و حذف شد.

وی عنوان کرد: سارا کراری  پینگ پنگ باز قمی در اولین مسابقه ۳ بر صفر حریفی از بوشهر را شکست داد اما در دومین بازی ۳ بر یک به درسا موسوی از اصفهان باخت و حذف شد تا نوبت به آخرین نماینده قم برسد.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم  تصریح  کرد: مهسا رشیدی در اولین بازی ۳ بر یک نماینده البرز را شکست داد، در دومین بازی ۳ بر صفر زهرا صادقی از فارس را مغلوب کرد و در سومین بازی ۳ بر صفر به دینا فرمانی از اصفهان باخت و صعود نکرد تا بدین ترتیب تیم قم موفق به فتح سکو نشود اما این مسابقات از نظر تجربی به دختران پینگ پنگ باز قم کمک شایانی کرد.
انتهاي پيام/ 137
 
https://qomnews.ir/vdchi-nm.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما