پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 53624
منبع : خبرگزاری مهر
در دیداری معوقه از لیگ برتر فوتسال؛

تیم آتلیه طهران قم به دیدار مقاومت قرچک می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتسال آتلیه طهران قم در دیداری از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه به دیدار مقاومت قرچک می‌رود.
تیم آتلیه طهران قم به دیدار مقاومت قرچک می‌رود
تیم آتلیه طهران قم به دیدار مقاومت قرچک می‌رود
به گزارش قم نيوز در شرایطی که دیدارهای لیگ برتر فوتسال ایران به دلیل سفر تیم ملی فوتسال به بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان تعطیل شده یک بازی معوقه از هفته اول تنور لیگ برتر فوتسال را گرم نگاه می‌دارد.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم که یکی از ۲ نماینده قم در لیگ برتر فوتسال است روز جمعه ۲۴ شهریور از ساعت ۱۸ در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم مقاومت قرچک است و امیدوار است با پیروزی در این بازی معوقه صعودی دلنشین در جدول تجربه کند.

آتلیه طهران قم با ۱۰ بازی و ۱۵ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته است و تیم مقاومت قرچک با همین تعداد بازی و یک امتیاز کمتر تیم هشتم جدول است و اگر تیم میزبان بتواند روز جمعه حریف خود را شکست دهد با ۱۸ امتیاز به رده چهارم جدول صعود می‌کند.

شاگردان سید وحید غیاثی در این بازی به دلیل نبود چند بازیکن تأثیرگذار خود با دغدغه‌هایی مواجه هستند اما برخورداری از امتیاز حضور هواداران پرشور قمی در بازی‌های خانگی تیم آتلیه طهران برای این تیم سرخ پوش یک امتیاز مهم تلقی می‌شود.

یکی از مواردی که بازی دو تیم را حساس می‌کند سابقه رویارویی این ۲ تیم در فصل گذشته در لیگ دسته اول است به طوری که هر دو تیم فصل گذشته ۴ بار با هم در لیگ دسته اول روبرو شدند و همه بازی‌های آن‌ها مسابقات جذاب و نزدیکی از آب در آمد.

رقابت این ۲ تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر به این دلیل به تعویق افتاد که در هفته نخست لیگ برتر امکان میزبانی قم از لیگ برتر فوتسال وجود نداشت و با نظر کمیته فوتسال این بازی لغو شد و اکنون پس از حدود ۲ ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه آتلیه طهران قم از تماشاگرانش خواسته است در این بازی در سالن شهید حیدریان قم حاضر شوند و به یاری این تیم بپردازند. آخرین تمرین تیم آتلیه طهران قم روز پنج شنبه برگزار می‌شود و کاروان تیم مقاومت قرچک عصر پنج شنبه وارد قم می‌شود.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxmei.uqet8zsffu.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما