جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 53643
منبع : خبرگزاری فارس
فوتسال امید باشگاه‌های برتر کشور

پیروزی هیأت‌ قم در جدال همشهری‌ها / عبور آتلیه از سد فرش‌آراء مشهد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور با برتری هیأت‌ قم برابر همشهری خود و پیروزی آتلیه‌طهران قم برابر میزبان مسابقات آغاز شد.
پیروزی هیأت‌ قم در جدال همشهری‌ها / عبور آتلیه از سد فرش‌آراء مشهد

به گزارش قم نیوز، امسال 14 تیم در دو گروه مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند، ‌در حالی که بازی‌ها به شکل دوره‌ای در شهرهای ساری و مشهد به انجام می‌رسد و در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به دور پایانی را کسب می‌کند.
با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در کمیته فوتسال، تیم‌های هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران قم در گروه نخست مسابقات با یکدیگر هم‌گروه شده‌اند و بازی‌های این دو تیم با دیگر رقبای خود به میزبانی تیم فوتسال فر‌ش‌آراء مشهد جریان دارد و نمایندگان قم در 6 بازی باید به میدان برود.
در روز نخست از مسابقات گروه اول مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور تیم‌های همشهری هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران قم برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان این فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم بودند که با نتیجه‌ای عجیب همشهری خود را مغلوب کردند.
در این دیدار فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم به مربیگری علی شریفی برابر تیم آتلیه‌طهران قم به برتری چهار بر دو دست یافتند، در حالی که مهدی جمالی، مهدی فتخانی، رضا خیراللهی و مجید هامون‌گرد برای هیأت‌ قم گلزنی کردند و وحید حاج‌اسماعیلی و مهدی خیری گل‌های آتلیه‌طهران قم را زدند.
در روز دوم این بازی‌ها تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیداری فوق‌العاده حساس برابر تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد به میدان رفت و با انگیزه جبران باخت روز نخست این مسابقات، نمایشی کاملا برتر نسبت به حریف داشت و در نهایت به برتری سه بر یک دست پیدا کرد.
گلزنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در این دیدار محمد عالی، وحید حاج‌اسماعیلی و میثم محمدی بودند و بدین‌ترتیب شاگردان تقی عطایی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بازگشت بسیار خوبی به جمع تیم‌های بالای جدول داشتند تا بخت خود را برای کسب مجوز صعود از این گروه زنده کنند.
انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcaeinm.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما