قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: برای موفقیت کشور نیاز است که دو قشر سرمایه‌دار و غیر سرمایه‌دار در کنار هم برای رشد جامعه تلاش کنند؛ دولت باید کشاورزان، منابع تولیدی و سرمایه‌داران را مورد حمایت قرار دهد تا بنیه مالی کشور تقویت شود.
آیت الله علوی گرگانی: رشد کشور در گرو همکاری سرمایه‌داران و غیر سرمایه‌داران در کنار یکدیگر است

به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی در دیدار با مسوولان صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن انتقاد از تهمت زدن به دیگران به دلیل داشتن سرمایه و ثروت گفت: یکی از دلایل عقب ماندن کشور ما حرکت‌های ضد سرمایه‌داری و راندن سرمایه‌داران از سرمایه‌گذاری در کشور است.
وی با بیان اینکه اگر به همین طریق پیش برویم نمی‌توانیم پیشرفت کنیم افزود: مسوولان کشور ما زیر نظر مقام معظم رهبری باید تلاش کنند که این ذهنیت از بین برود.
آیت الله علوی گرگانی گفت: برای موفقیت کشور نیاز است که دو قشر سرمایه‌دار و غیر سرمایه‌دار در کنار هم برای رشد جامعه تلاش کنند؛ دولت باید کشاورزان، منابع تولیدی و سرمایه‌داران را موردحمایت قرار دهد تا بنیه مالی کشور تقویت شود.
وی تصریح کرد: اگر سرمایه‌داران از سرمایه‌گذاری مطمئن باشند در بخش‌های مختلف کشور سرمایه‌گذاری خواهند کرد، دولت باید این اطمینان را در کشور به وجود بیاورد و از سرمایه‌داران حمایت کند.
وی گفت: خداوند در قرآن فرموده است بیکار ننشینید، شما سرمایه‌های بسیاری در آسمان و زمین ‌دارید و باید آنها را با علم و هنر به کار ببرید.
این مرجع تقلید بیان کرد: خداوند در قرآن فرموده است برای موفقیت جامعه باید علم و قدرت در کنار هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgy39n.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما