جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 53651
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری قم خبر داد

انجام خط‌كشي عابران پياده مدارس ويژه آغاز سال تحصيلي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از تكميل خط‌كشي عابران پياده مقابل مدارس ويژه مهر امسال خبر داد.
انجام خط‌كشي عابران پياده مدارس ويژه آغاز سال تحصيلي

به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به اقدامات و تمهیدات ترافیکی ویژه مهر امسال، اظهار کرد: طی 10 روز گذشته فعالیت در زمینه خط‌کشی عابر پیاده در جلوی مدارس آغاز شده و سعی می‌کنیم تا پایان شهریور امسال خط‌کشی عابر پیاده در کل مدارس انجام شود تا برای بازگشایی مدارس آماده باشد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برخی مدارس نیز به خط‌کشی داخل مدارس نیاز داشتند که سعی شده با آنها همکاری شود.
شعبان زاده اولویت نصب پل عابر پیاده در جلوی مدارس را از اقدامات دیگر ذکر کرد و افزود: طی دو ماه آینده کل پروژه نصب 25 پل عابر پیاده تکمیل می‌شود، اکثر این پل‌ها جلوی مدارس قرار دارند که مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را شامل می‌شود که در بحث امنیت عابران پیاده به ویژه دانش‌آموزان مؤثر است.
وی به رانندگان توصیه کرد: سرعت مجاز را به ویژه در فصل بازگشایی مدارس رعایت کنند، دانش‌آموزان عجول هستند؛ بنابراین رانندگان باید رعایت دانش‌آموزان را داشته باشند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: دوربین‌هایی در سطح معابر نصب می‌شود که از سرعت غیرمجاز جلوگیری می‌کند زمانی که جرایم رانندگان به سرعت از طریق تلگرام یا پیامک اعلام شود یکی از موارد پیشگیرانه در زمینه سرعت غیرمجاز و کاهش سوانح است.
شعبان زاده با بیان اینکه رنگ‌های مورد استفاده برای خط‌کشی عابر پیاده در اکثر مکان‌ها دو جزئی است، گفت: رنگ دو جزئی ماندگاری پنج ساله دارد، مکان‌هایی که از این رنگ‌ها استفاده شده با مناطق هماهنگ شده تا شست‌وشو انجام دهند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjvmei.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما