جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 53653
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

کیک‌بوکسینگ‌کاران قم در کمین سهمیه‌های تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم گفت: کیک‌بوکسینگ کاران قم در تمامی اوزان پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مدعی قهرمانی و در کمین سهمیه‌های تیم ملی هستند.
کیک‌بوکسینگ‌کاران قم در کمین سهمیه‌های تیم ملی

جواد محمدزاده امروز در قم، اظهار کرد: اعزام تیم منتخب کیک بوکسینگ استان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در هشت وزن صورت گرفته و این تیم متشکل از 11 رزمی‌کار آماده و با انگیزه به دنبال کسب سهمیه‌های تیم ملی است.
وی با اشاره به اسامی نفرات عضو تیم  منتخب هیأت‌ رزمی قم، اضافه کرد: اعزام این تیم در اوزان منهای 60، 65،‌ 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم انجام شده و علی یزدی یکی از اساتید با تجربه رزمی قم این تیم را هدایت می‌کند، ضمن اینکه سجاد خورشیدی دبیر هیأت‌ رزمی قم سرپرست تیم است.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای 60 کیلوگرم علی کریمی و فیروز مختاری دارنده مدال‌های آسیایی و جهانی نمایندگان قم هستند و امید زیادی به درخشش آنها داریم، ضمن اینکه در وزن منهای 65 کیلوگرم عبدالله صالحی‌نیا و علیرضا قنبری با حریفان مبارزه می‌کنند.
وی ابراز کرد: در وزن منهای 70 کیلوگرم محمد محمدی و سجاد صفری، در وزن منهای 75 کیلوگرم سجاد قربانی، در وزن منهای 80 کیلوگرم منصور حیدری، وزن منهای 85 کیلوگرم امیرحسین نظری، وزن منهای 90 کیلوگرم امید کتابی و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم محمد امیدی برای تیم قم به میدان رفته‌اند.
محمدزاده در ادامه به عملکرد کیک‌بوکسینگ کاران قم در روز نخست این پیکارها اشاره و بیان کرد: عبدالله صالحی‌نیا گام نخست را محکم برداشت و بازی اول تیم قم با ناک‌اوتی آغاز شد، ضمن اینکه مسابقه دوم تیم قم با ناک دانی قهرمان جوان این رشته یعنی علیرضا قنبری همراه بود.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه پیروزی‌های پیاپی تیم قم، علی کریمی نیز با اقتدار از حریف یزدی خود عبور کرد و به جمع مدعیان پیوست، محمد محمدی مقتدرانه عمران مولایی از البرز را از پیش‌رو برداشت، ضمن اینکه سجاد قربانی با ناک اوت حریف خود از استان گلستان را شکست داد و مدعی مقام قهرمانی وزن منهای ٧٥ لقب گرفت.
انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcbf0bs.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما