شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 53659
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم عنوان کرد

رقابت 15 هزار دانشجو در جشنواره قرآن و عترت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم از رقابت 15 هزار دانشجو در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خبر داد.
رقابت 15 هزار دانشجو در جشنواره قرآن و عترت

به گزارش قم نیوز محمدحسن نادری جمعه شب در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که در سالن همایش غدیر مجتمع آموزشی و فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه این مسابقات اکنون بعد از 6 ماه فعالیت به مرحله نهایی رسیده است، اظهار کرد: امسال 15 هزار نفر از خانواده دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه داوری‌های بخش شفاهی به صورت متمرکز در استان قم انجام شده است، اضافه کرد:‌ امسال آسیب‌های سال گذشته را برای داوری این بخش نداشتیم.
دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از ارائه ایده‌های قرانی توسط کارآفرینان برتر قرآنی یاد کرد و گفت:‌ در این جشنواره از افرادی که به اجرایی کردن ایده‌ها پرداخته‌اند نیز تجلیل می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد مهارتی و کاربردی تجاری‌سازی را در عرصه فرهنگی دنبال می‌کند، عنوان کرد: بسیاری از افراد با استفاده از ایده‌های قرآنی در نقاط مختلف کشور مشغول کار شده‌اند امیدواریم ترویج فرهنگ قرآنی را توسط دانشجویان این دانشگاه شاهد باشیم.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم به برپایی کلینیک مشاوره شغلی واحد استان قم در حاشیه برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: اکنون به دنبال تدوین تفاهم نامه‌ای با سازمان اوقاف هستیم تا از ظرفیت واحدهای دانشگاه علمی کاربردی و ادارات کل سازمان اوقاف و امور خیریه در استان‎ها به شیوه مطلوب‌تری استفاده کنیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchw-nm.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما