شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 53660
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

اعزام پینگ‌پنگ بازان قم به 3 رقابت مهم کشوری در مهر ماه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از اعزام تیم‌های مردان و بانوان قم به سه رقابت مهم کشوری این رشته در مهر ماه سال جاری خبر داد.
اعزام پینگ‌پنگ بازان قم به 3 رقابت مهم کشوری در مهر ماه

به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز در قم، اظهار کرد: مسابقات کشوری تنیس روی‌میز که در مهرماه برگزاری آن قطعی شده شامل هر دو بخش آقایان و بانوان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان می‌شود و در شهرهای تهران، کرج و قزوین برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در کنار دوره‌های مختلف آموزشی و برگزاری برنامه‌های متنوع استانی نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های کشوری داریم، ادامه داد: مسابقات دونفره رده سنی بزرگسالان مردان کشور روزهای پنجم و ششم مهر ماه به میزبانی آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام خواهد رسید.
عموئیان به سومین رویداد پیش‌روی پینگ‌پنگ بازان قم اشاره و بیان کرد: پیکارهای قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر کشور روزهای ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در قزوین و رقابت‌های تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور روزهای ۱۹ تا ۲۱ مهر ماه به میزبانی شهر کرج برگزار خواهند شد.
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم سپس به برگزاری دوره مربیگری این رشته در قم اشاره و بیان کرد: در کمیته آموزش هیأت‌ قم برای برگزاری دوره مربیگری درجه دو این رشته برای هر دو بخش بانوان و آقایان برنامه‌ریزی شده و این دوره هفته پایانی شهریور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط و مدارک لازم، خاطرنشان کرد: تصویر مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، کارت بیمه ورزشی، کارت ملی و شناسنامه، دو قطعه عکس، حداقل سن شرکت کنندگان ۲۰ سال و سپری شدن حداقل سه سال از زمان صدور کارت مربیگری درجه سه و ارائه کارت عضویت فدراسیون از جمله شرایط این دوره است.
عموئیان با اشاره به زمان برگزاری دوره، یاد آور شد: این دوره آموزشی در راستای ارتقاء دانش نیروی انسانی فعال در عرصه مربیگری تنیس روی‌میز قم از 25 تا 30 شهریور ماه در سالن جلسات مجموعه ورزشی تختی قم و زیر نظر مدرس فدراسیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjymei.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما