يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 53682
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی خواستار شد

لزوم مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: طی دو سال اخیر پروژه‌های عمرانی با کمترین چالش در شهر قم مواجه بوده چراکه تمام بحث‌ها و موانع قبل از اجرا صورت گرفته و با دید باز وارد آن می‌شویم.
لزوم مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم
لزوم مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده اظهار کرد: طبق برنامه هر ساله‌ای که تدوین شده، گردش کاری برای تهیه بودجه به مجموعه معاونت امور زیربنایی ابلاغ می گردد و پس از بررسی‌های فراوان در کمیته‌های مختلف بودجه با نظر شهردار قم تدوین شده و به تصویب شورای اسلامی شهر قم می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخص پس از تایید وارد فاز مطالعات اولیه می‌شود خاطرنشان کرد: پس از اینکه فازهای اولیه مطالعاتی صورت گرفت در جلسه کمیته تصویب طرح‌ها که با حضور تمام ذی‌نفعان طرح است در خصوص نحوه اجرا و مطالعات انجام شده تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: زمانی که طرح فاز یک و دو پروژه تصویب شد وارد فاز مناقصه، متره و برآورد و... می‌شود و به نوعی می‌توان گفت خرد جمعی در تمام پروژه‌ها شکل گرفته و با نظری کارشناسی و جامع پروژه‌ها اجرایی می‌شود.
وی اذعان کرد: به همین جهت است که طی دو سال اخیر پروژه‌های عمرانی با کمترین چالش در شهر قم مواجه بوده چرا که تمام بحث‌ها و موانع قبل از اجرا صورت گرفته و با دید باز وارد آن می‌شویم.
حلوائی‌زاده با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری در سال 96 بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان است بیان کرد: قریب به هزار و 813 میلیارد تومان از این بودجه مرتبط با بخش عمرانی شهر بوده و مابقی جاری است.
وی افزود: نتیجه مدیریت مشارکتی و مشورتی ، ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان و ایجاد حس تعلق شهروندان به محل زندگی است .
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdx90k.yt0sj6a22y.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما