يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب : 53685
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر اجرایی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت خبر داد

تجلیل از خانواده شهید محسن حججی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت گفت: مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت ویژه قاریان و حافظان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور با تجلیل از خانواده شهید محسن حججی و با سخنرانی معاون زیر علوم برگزار می‌شود.
تجلیل از خانواده شهید محسن حججی در قم
تجلیل از خانواده شهید محسن حججی در قم

به گزارش قم نیوز علی‌اکبر محمدعلیئی امروز با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت مراکز علمی کاربردی سراسر کشور اظهار کرد: در این جشنواره، مسابقات در هفت بخش هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری، کتاب‌خوانی، کتبی و شفاهی در قالب 42 رشته مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل مهارتی بودن دانشگاه علمی کاربردی، رشته‌های مهارتی شامل طراحی پوستر، تصویرسازی، خطاطی، نقاشی و انیمیشن برای شرکت در جشنواره پیش‌بینی شده است.

مدیر اجرایی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، معرفی دو رشته کارآفرینی قرآنی و یافتن ایده‌های قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی‌که در بخش‌های مختلف قرآنی مهارت لازم را دارند در رشته کارآفرینی قرآنی با تاسیس مراکز مربوط به حوزه فعالیت خود و همکاری افراد علاقه‌مند، سبب ایجاد اشتغال می‌شوند.

محمدعلیئی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در سه قالب دانشجویان، اساتید و کارکنان مراکز علمی کاربردی قرار دارند که باید در زمان شرکت در مسابقه در دانشگاه فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات تعداد شرکت کنندگان هزار و 500 نفر است در حالی که سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان هزار و 200 نفر بوده است.

مدیر اجرایی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت ابراز کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور، به دلیل ظرفیت عظیم حوزه‌های قرآنی به استان قم واگذار شده است.

وی با اشاره به مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت ویژه قاریان و حافظان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور با تجلیل از خانواده شهید محسن حججی و با سخنرانی معاون زیر علوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgn39n.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما