يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 53689
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت داروسازی بوعلی عنوان کرد

ویزیت یک میلیون بیمار بدون هیچ شکایتی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سلامتکده و شرکت داروسازی بوعلی با تاکید بر اینکه روزانه میان 150 نفر از سراسر کشور در مجموعه درمانی بوعلی ویزیت می‌شوند، گفت: تا کنون این مجموعه نزدیک به یک میلیون نفر را ویزیت کرده که هیچ کدام شکایتی نداشته‌اند.
ویزیت یک میلیون بیمار بدون هیچ شکایتی

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمود شیرازیان عصر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سلامتکده و شرکت داروسازی بوعلی با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه نزدیک به 95 نفر در این مجموعه فعالیت دارند، اظهار کرد: موسس سلامتکده بوعلی آیت‌الله محمد آل‌اسحاق بوده است که با محوریت علوم کاربردی فعالیت‌های علمی خود را دنبال می‌کرد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله آل‌اسحاق در حوزه طب سنتی کارهای گسترده‌ای را دنبال کرده است، تصریح کرد: این شخصیت نسبت به تاثیرگذاری طب سنتی اعتقاد داشت اما با این وجود کاربرد طب جدید را نیز انکار نمی‌کرد و به دنبال ترویج این نگاه نیز بود.
مدیرعامل سلامتکده و شرکت داروسازی بوعلی با تاکید بر اینکه روزانه میانگین 150 نفر از سراسر کشور در مجموعه درمانی بوعلی ویزیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا کنون این مجموعه نزدیک به یک میلیون نفر را ویزیت کرده که هیچ کدام شکایتی نداشته‌اند و میزان رضایتمندی مردم بالاست، این رضایتمندی نشان می‌دهد که اگر در حوزه طب سنتی درمان به صورت درست و علمی انجام شود با مشکلی روبرو نخواهیم بود.
وی با اشاره به افتتاح نخستینشرکت داروسازی طب سنتی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سال گذشته عنوان کرد: در بخش آموزش بر خلاف دیگر مراکز فعالیت‌های خود را به صورت رایگان دنبال می‌کنیم؛ تا کنون با موسسات علمی و آموزشی در سطح کشور 15 تفاهم‌نامه مختلف داشته تا بتوانیم فعالیت‌های علمی را دنبال کنیم.
شیرازیان با بیان اینکه امیدواریم آحاد جامعه به طب سنتی نگاه‌های متفاوتی داشته باشند، تصریح کرد: در حوزه طب سنتی آموزه‌های بسیاری وجود دارد که این آموزه‌ها می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaoinm.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما