يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 53696
منبع : خبرگزاری فارس
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم:

بازنشستگان باید تجربیات خود را اختیار سازمان و مردم قرار دهند

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بازنشستگان، گفت: بازنشستگی دوره‌ای است که باید افراد تجربیات خود را در اختیار سازمان خود و مردم قرار دهند.
بازنشستگان باید تجربیات خود را اختیار سازمان و مردم قرار دهند

به گزارش قم نیوز محسن رنجبر در ششمین جشن بزرگ شکرانه خدمت و مراسم نکوداشت بازنشستگان مدیریت شهری شهر قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بازنشستگان، اظهار کرد: بازنشستگی دوره‌ای است که باید افراد تجربیات خود را در اختیار سازمان خود و مردم قرار دهند.
وی افزود: خدمت‌گذاری در شهر قم علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) از یک بار معنوی ویژه برخوردار است.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از منابع اصلی شهرداری و شهر محسوب می‌شود، عنوان کرد: در نظر داریم از برنامه‌های بازنشستگان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم استفاده کنیم و با بهره‌مندی از تجربیات آن‌ها شهر قم را در مسیر چشم‌انداز قم 1400 قرار دهیم.
وی با تاکید بر اینکه اگر شهرداری وظایف خود را به خوبی انجام دهد شهر در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد، مطرح کرد: به کمک دوستانمان در بخش مدیریت شهری چشم‌انداز 20 ساله شهر مقدس قم تدبیر شد و در این چشم‌انداز در نظر داریم شهر قم را به یک شهر آباد به همراه حفظ نهاد شیعی و تفکر اسلامی تبدیل کنیم.
رنجبر با اشاره به اینکه سال 96 اولین سالی است که برنامه قم 1400 درحال انجام است، خاطرنشان کرد: در برنامه قم 1400 منابع انسانی بسیار موثر است و شهرداری حساب ویژه‌ای روی این منابع باز کرده است و در نظر دارد با استفاده از ظرفیت بازنشستگان در کانون‌های بازنشستگی از این منابع به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه امسال برای خدمت‌گذاران در شهرداری یک مکان تفریحی در شمال کشور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سازمان شهرداری از نظر نقدینگی مورد فشار است ولی به دنبال این هستیم که با تامین نقدینگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حق الزحمه بازنشستگان را پرداخت کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در پایان اضافه کرد: در نظر داریم با استفاده از سرمایه‌های شهرداری که بازنشستگان و منابع انسانی هستند در مسیر مطلوب قرار گرفته و به چشم‌انداز قم 1400 برسیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciqqaw.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما