يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 53699
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور آیت الله سبحانی:

همایش «حوزه علمیه و جمعیت» در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش «حوزه علمیه و جمعیت» با حضور آیت الله العظمی سبحانی و جمعی از صاحب‌نظران و اساتید حوزه در قم برگزار شد.
همایش «حوزه علمیه و جمعیت» در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در همایش حوزه علمیه و جمعیت که قبل از ظهر یکشنبه با حضور آیت الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید در حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، طی سخنانی مأموریت همایش حوزه و جمعیت را توجه به مخاطرات کنونی کاهش جمعیت دانست و ادامه داد: حاصل همایش توجه حوزویان و مبلغان و مخاطبان به مسئله جمعیت است.
حجت الاسلام سعید روستا آزاد ادامه داد: کارگروه ذیل شورای هماهنگی نهادهای حوزوی با عنوان حوزه و جمعیت با حضور کارشناسان شکل گرفته تا این موضوع به شکل جدی‌تری دنبال شود.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: جمعیت موضوعی پر اهمیت و نیازمند تحقیق و تدوین برنامه است.
حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به اعزام 10 هزار مبلغ ویژه ایام محرم از سوی دفتر تبلغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: مبلغان در ایام تبلیغ علاوه بر توجه به سبک زندگی عاشورایی و اهل بیت(ع) و پاسخ به شبهات باید مسئله جمعیت و مخاطراتی که می‌تواند از لحاظ اقتصادی و امنیتی برای آینده کشور داشته باشد را تبیین کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb90bs.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما