يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 53700
منبع : خبرگزاری مهر
با کسب ۶ مدال؛

تیم کیک بوکسینگ استان قم به مقام سوم کشور رسید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: تیم کیک بوکسینگ استان قم با کسب ۶ مدال رنگارنگ به مقام سوم کشور رسید.
تیم کیک بوکسینگ استان قم به مقام سوم کشور رسید
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده در قم اظهار داشت: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی در ساری به کار خود پایان داد که تیم استان قم صاحب عنوان سوم مسابقات بود و می‌توانست عناوین بهتری نیز کسب کند.

وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ بزرگسالان کشور تیم استان قم توانست با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز جایگاه سوم تیمی را بعد از تیم‌های تهران و مازندران کسب کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: این پیکارها در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد و تنها مدال طلای تیم کیک بوکسینگ استان قم حاصل پیروزی منصور حیدری در دیدار فینال وزن ۸۰ کیلوگرم برابر حریفش بود.

محمد زاده بیان داشت: علی کریمی رزمی کار همیشه در اوج استان قم این بار در منهای ۶۰، فینال را از دست داد و به نقره بسنده کرد و این اتفاق برای محمد محمدی نیز در منهای ۷۰ کیلو رخ داد و دست او از طلا کوتاه ماند.

وی عنوان کرد: سهم علیرضا قنبری در منهای ۶۵، سجاد صفری در منهای ۷۰ و محمد امیدی در به اضافه ۹۰ کیلو هم مدال برنز بود در حالی که علی یزدی مربیگری و سجاد خورشیدی سرپرستی تیم اعزامی قم را بر عهده داشت و تیم قم توانست عملکرد خوبی در این مسابقات از خود بر جای بگذارد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به برگزاری برترین‌های کیک بوکسینگ IKN بانوان در قم تصریح کرد: این مسابقات تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی در قم برگزار شد و تجلیل از مادر شهیدان نیازمند در حاشیه اولین دوره مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ IKN بانوان کشور از برنامه‌های ویژه این مسابقات بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce7f8n.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما