يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 53702
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی در دیدار نهایی؛

بوکسور قمی قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: علی مرادی سپهر، بوکسور جوان و مطرح استان قم با پیروزی در دیدار نهایی قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد.
بوکسور قمی قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد
به گزارش قم نیوز مسابقات بوکس قهرمانی دانشجویان کشور در حالی مرحله نهایی خود را در اسفراین پشت سر گذاشت که تنها نماینده قم در مرحله نهایی موفق شد با پیروزی، فینال جذاب خود را پشت سر بگذارد.
علی مرادی سپهر که سابقه قهرمانی در مسابقات امیدهای کشور و دعوت به تیم ملی را دارد در این مسابقات توانست برای نخستین بار صاحب مدال طلا شود و افتخار جدیدی برای جامعه بوکس استان قم کسب کند.
مرادی سپهر اظهار داشت: ثبت نام مسابقات کشوری دانشجویان از سال ۹۵ شروع شد و  این، اولین دوره مسابقات کشوری دانشجویان در رشته بوکس بود که برگزار شد. تیرماه در مسابقات دانشجویان رقابت کردم و به مرحله نهایی رسیدم که دور نهایی با تأخیری حدود ۲ ماهه برگزار شد.
وی افزود: این قهرمانی خیلی برایم مهم بود به ۲ دلیل، یکی این که این اولین دوره مسابقات بود و قهرمانی در اولین دوره ارزش خاص خود را دارد؛ دوم این که این مسابقات، انتخابی تیم  ملی بود و نفرات اول هر وزن به اردوی تیم ملی  دعوت می‌شوند.
قهرمان قمی مسابقات بوکس دانشجویان کشور گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم. تقریباً روزی ۴ ساعت تمرین سنگین داشتم. حالا فقط به کسب طلای مسابقات دانشجویان جهان فکر می‌کنم. اهداف بزرگی دارم و حضور در مسابقات دانشجویان جهان فرصت بزرگی برای کسب تجربه است.
 
انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgxu9n.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما