يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 53704
منبع : خبرگزاری مهر
با برتری بر حریفانی از قزوین و مازندران رخ داد؛

پیروزی تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر امید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم از پیروزی تیم های فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال امید با برتری بر حریفانی از قزوین و مازندران خبر داد.
پیروزی تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر امید
به گزارش قم نیوز کریم بهرامی اظهار داشت: رقابت های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه های کشور روز شنبه در مشهد ادامه پیدا کرد و هر ۲ نماینده استان قم در این مسابقات به یک پیروزی دیگر دست یافتند.
وی افزود: تیم‌های هیئت فوتبال استان قم و آتلیه طهران قم، ۲ تیمی هستند که از استان قم در لیگ برتر فوتسال امید حضور دارند و هر ۲ تیم نیز توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و خود را مدعی صعود معرفی کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: در ادامه این مسابقات، روز شنبه تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در سالن شهید بهشتی مشهد برابر تیم طاهای تنکابن قرار گرفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ۴ بر ۳ این تیم مازندرنی را شکست دهد.
بهرامی بیان داشت: رضا خیراللهی، حسین رضوی، حامد خلیفات و محمدمهدی جمالی بازیکنانی بودند که در این بازی برای تیم هیئت فوتبال قم گلزنی کردند و بدین ترتیب تیم هیئت فوتبال قم حالال از ۳ بازی ۹ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
وی عنوان کرد: تیم فوتسال آتلیه طهران قم دیگر تیم برنده روز شنبه بود که در دیدار برابر تیم کشاورز قزوین موفق شد ۲ بر یک این تیم را شکست دهد در شرایطی که محمد عالی و میثم محمدی در این مسابقه برای آتلیه طهران قم گلزنی کردند.
رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: تیم آتلیه طهران قم نیز تنها بازی اول خود برابر تیم همشهری یعنی هیئت فوتبال قم را واگذار کرده اما در ۳ بازی بعدی برنده کار بود و اکنون با ۹ امتیاز وضعیت بسیار خوبی در جدول رده بندی از مجموع ۴ بازی خود دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci5yaw.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما