يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 53710
منبع : خبرگزاری فارس

شكست آرياگرانول قم در گام نخست ليگ برتر تنيس / خاتمي: با كمترين هزينه در ليگ حاضر شده‌ايم

قم نيوز : قم نیوز: تنيسورهاي تيم آرياگرانول قم در نخستين گام از فصل جديد پيكارهاي ليگ برتر تنيس مردان ايران برابر تيم كلينيك جراحي آبادان تن به شكست دادند.
شكست آرياگرانول قم در گام نخست ليگ برتر تنيس / خاتمي: با كمترين هزينه در ليگ حاضر شده‌ايم

به گزارش قم نیوز، استارت آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در حالی زده شد، که تنیسورهای تیم آریاگرانول قم نخستین حضور در این سطح از رقابت‌های باشگاهی را تجربه می‌کنند و گام نخست را با شکست برداشتند.
در واقع این چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس ایران است که در سال 1396 با عنوان جام خلیج‌فارس به انجام می‌رسد و در آن تیم‌های آریاگرانول قم، لمیز کافی تهران، بانک حکمت ایرانیان تهران، کرمان موتور، شهید همدانی، گچ رضا، کلینیک جراحی آبادان و آژانس هواپیمایی ستاره شب حضور دارند.
این مسابقات به مدت یک هفته و به شکل دوره‌ای به میزبانی آکادمی بین‌المللی باشگاه تنیس استقلال تهران در جریان است و در حالی که سرداوری مسابقات بر عهده حمید رضایی است، تنیسورهای تیم آریاگرانول قم در گام نخست برابر تیم کلینیک جراحی آبادان تن به شکست دادند.
این در شرایطی است که تیم تنیس آریاگرانول قم با ترکیب مهدی آدابی، مهرداد میرعارفی، محمدحسین جلالیان، مرتضی قنبری و سینا یوسف‌زاده در این رقابت‌ها حضور یافته، ضمن اینکه مربیگری این تیم را مربی با دانش این رشته یعنی سیدمقتدا خاتمی بر عهده دارد و محمد کتابی دیگر عضو کادر فنی است.
مسوولیت سرپرستی تیم تنیس آریاگرانول قم نیز بر عهده علی عفایی است و نماینده قم متشکل از بازیکنان جوان و بومی با تیم‌های مطرح حاضر در مسابقات لیگ برتر تنیس کشور رقابت می‌کند، رقابت‌هایی که آریاگرانول در گام نخست آن به مصاف تیم کلینیک جراحی آبادان رفت و با حساب سه بر صفر شکست خورد.
سرمربی تیم تنیس آریاگرانول قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این رقابت‌ها شروعی تازه برای تنیس قم است زیرا نخستین حضور یک تیم کاملا بومی متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان در مسابقات لیگ برتر است و اعضای تیم ما در این سال‌ها اکثر مسابقات رده‌های سنی کشور و همچنین رقابت‌های مختلف آسیایی را تجربه کرده‌اند.
سیدمقتدا خاتمی با بیان اینکه با کمترین هزینه در لیگ برتر تنیس حضور یافته‌ایم، اضافه کرد: این رقابت‌ها برای استعدادهای تنیس قم یک فرصت دیگر برای افزایش تجربه و شروعی تازه برای موفقیت‌های آینده آنها است، زیرا به بزرگترین رقابت کشوری در رشته تنیس وارد شده‌اند و با اینکه نخستین تجربه آنها است اما قطعا برای تک تک اعضای تیم تجربیات خوبی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcfxedt.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما