يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 53713
منبع : خبرگزاری فارس

معرفي داوران جدال صباي قم و ايران‌جوان / عسگري كاپيتان صبا شد

قم نيوز : قم نیوز: كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي تيم قضاوت كننده مسابقه تيم‌هاي فوتبال صباي قم و ايران‌جوان بوشهر در ليگ آزادگان را معرفي كرد.
معرفي داوران جدال صباي قم و ايران‌جوان / عسگري كاپيتان صبا شد

به گزارش قم نیوز، پنجمین مسابقه صبای قم در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دیداری فوق‌العاده حساس با یکی از قعرنشین‌های جدول رده‌بندی است و صبا برای بازگشت به جمع مدعیان محکوم به پیروزی در این دیدار است.
صبای قم بعد از انجام دو بازی خارج از خانه برابر تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و خونه به خونه بابل، عصر روز دوشنبه 27 شهریور ماه در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران در دیدار فوق‌العاده حساس برابر تیم ایران‌جوان بوشهر قرار می‌گیرد تا از قعر جدول نیز فاصله بگیرد.
این مسابقه به میزبانی ایران‌جوان بوشهر و در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در حالی به انجام می‌رسد که با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسوولیت قضاوت آن بر عهده عقیل جهان‌بازی است و کمک‌های وی در این دیدار حساس رحیم حاجی‌پور، ولی کاووسی و میثم حیدری هستند و ناظر بازی حیدر شکور خواهد بود.
خبر جدید از اردوی صبای قم این است که جهانگیر عگسری بازیکن سابق تیم‌های فوتبال پیکان و نیروی زمینی تهران از سوی کادر فنی این تیم به عنوان کاپیتان اول تیم صبای قم در بازی‌های 30 هفته باقی مانده لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی شده است.
این در حالی است که در چهار بازی قبلی صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سیدمجتبی مبینی‌پور بازوبند کاپیتانی صبا را بر بازو می‌بست و برای نخستین بار از هفته پنجم لیگ آزادگان جهانگیر عسگری کاپیتان اسبق پیکان این بازوبند را در اختیار می‌گیرد.
صبای قم از  ساعت 18 روز دوشنبه 27 شهریور ماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان این شهر می‌رود در حالی که صبای قم هم اکنون با کسب 2 امتیاز از 4 بازی در مکان شانزدهم ایستاده و تیم ایرانجوان با یک امتیاز یک رتبه پائین‌تر از صبای قم قرار دارد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcipyaw.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما