يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 53714
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد

اجرای طرح سفیران کوثرنت ویژه بانوان طلبه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امید است طرح سفیران کوثرنت بتواند گام کوچکی برای آشنایی بیشتر طلاب با ضرورت‌ حضور و مهارت‌های فضای مجازی و در نتیجه حضور موثر و هدفمند، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.
اجرای طرح سفیران کوثرنت ویژه بانوان طلبه

به گزارش قم نیوز، علی طائی‌زاده در همایش سفیران کوثرنت که در سالن‌ همایش‌های مرکز مدیریت‌ حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در فضای مجازی به دلیل تلاش‌های بی وقفه شما طلابی است که در عرصه فضای مجازی فعالیت می‌کنید.
وی در ادامه به طرح سفیران کوثرنت اشاره کرد و ادامه داد: طرح “سفیران کوثرنت” به منظور آموزش و ترویج استفاده از شبکه اجتماعی کوثرنت در میان طلاب مدارس برنامه‌ریزی شده است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران افزود: سفیر کوثرنت، نماینده رسمی شبکه کوثرنت در هر مدرسه علمیه خواهران است و این افراد از میان طلاب خواهر در حال تحصیل و کاربران فعال و باسابقه‌ای که مشتاق به فعالیت حضوری و تبلیغی – آموزشی در عرصه فضای مجازی باشند انتخاب می‌شوند.
وی با اشاره به وظایف سفیران کوثرنت در مدارس علمیه خواهران اظهار کرد: هر سفیر با ارزیابی طلاب و استادان مدرسه خود می‌تواند برنامه‌های خلاقانه و ایده‌های نو برای ترویج کوثرنت داشته باشد.
طائی‌زاده بیان کرد: یکی از کارهای اصلی سفیران کوثرنت، تعامل مثبت با ارکان مدرسه است، هرچه که سفیر بتواند همگرایی بهتری داشته باشه، نتیجه بهتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه شبکه سازی از مهم‌ترین مسائل برای ارتباط گیری بهتر در فضای مجازی است عنوان کرد: باتوجه به اینکه سفیران کوثرنت در مدارس حضور دارند بنا بر این دسترسی سفیران به طلاب و استادان بیشتر از افرادی است که در ستاد هستند، به همین دلیل سفیران کوثرنت می‌توانند تاثیرگزاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.
وی با تاکید بر الگوسازی در فضای مجازی گفت: ‌شما می‌توانید افراد موفق در عرصه دین که در فضای مجازی نیز حضوری فعال و موفق دارند را بشناسید و به دیگران نیز معرفی کنید.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: امید است این طرح بتواند گام کوچکی برای آشنایی بیشتر طلاب با ضرورت‌ حضور و مهارت‌های فضای مجازی و در نتیجه حضور موثر و هدفمند، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjxaei.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما