يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 53716
منبع : خبرگزاری فارس

قضاوت همزمان 12 داور قمي در ليگ‌هاي فوتبال و فوتسال كشور

قم نيوز : قم نیوز: داوران فوتبال و فوتسال استان قم اين هفته به شكل همزمان مسابقات ليگ‌هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي باشگاه‌هاي كشور را قضاوت مي‌كنند.
قضاوت همزمان 12 داور قمي در ليگ‌هاي فوتبال و فوتسال كشور
قضاوت همزمان 12 داور قمي در ليگ‌هاي فوتبال و فوتسال كشور
به گزارش قم نیوز این هفته داور فوتبال و فوتسال استان قم یکی از پرکارترین هفته‌های دوران داوری خود را پیش‌رو دارند و با تصمیم کمیته داوران تعداد 12 نفر آنها در مسابقات رسمی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور قضاوت خواهند کرد.

در مسابقات هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، سعید باهنر با سفر به شهر اراک داور ذخیره مسابقه تیم‌های آلومینیوم‌سازی اراک  و نفت مسجدسلیمان است.

در یکی دیگر از بازی‌های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران در شهر تبریز، مسابقه تیم‌های شهرداری تبریز  و بادران تهران با قضاوت داور مطرح فوتبال قم یعنی علی صفایی برگزار می‌شود، ضمن اینکه محمدعلی پورمتقی از قم کمک داور این دیدار خواهد بود.

در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان قهرمانی مناطق کشور در همدان جهانگیر فراهانی از قم یکی از ۱۰ داور دعوت شده برای قضاوت در این مسابقات است، ضمن اینکه در مرحله نهایی لیگ فوتسال جوانان مناطق ایران در کلاردشت نیز محمد قربانی از قم یکی از ۱۰ داور دعوت شده برای قضاوت رقابت‌ها محسوب می‌شود.

بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور نیز این هفته ادامه می‌یابد و در شهر کاشان برای قضاوت مسابقه تیم‌های ذوالفقار کاشان  و عقاب تبریز، مسلم ریحانی از قم انتخاب شده است، ضمن اینکه مصطفی بابایی و مهدی داوودآبادی از قم کمک داوران این بازی به شمار می‌روند.

در رقابت‌ دیگری از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در شهر رشت، مسابقه تیم‌های پاس گیلان  و صفاهان اصفهان با قضاوت جواد نصراللهی از قم به انجام می‌رسد، در حالی که مهدی مرادی و محسن محمدی از قم کمک داوران این بازی خواهند بود.

سرانجام در یکی از دیدارهای حساس لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در اصفهان، این هفته مسابقه تیم‌های یاران حدادی اصفهان و نماینده چالوس با حضور محمدهادی حسینی از قم برگزار می‌شود و حسینی به عنوان وقت نگهدار این بازی انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0zbs.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما