يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 53720
منبع : خبرگزاری فارس
با سفر مهدي‌زاده به هند صورت گرفت

آموزش هندي‌ها با تدريس ستاره كاراته قم

قم نيوز : قم نیوز: ستاره كاراته استان قم بعد از كسب چهار مدال با ارزش از ميادين برون‌مرزي سال 96 براي آموزش كاراته‌كاهاي هندي راهي اين كشور شد.
آموزش هندي‌ها با تدريس ستاره كاراته قم
آموزش هندي‌ها با تدريس ستاره كاراته قم
به گزارش قم نیوز ستاره یک دهه اخیر کاراته استان قم امیر مهدی‌زاده است که با کسب دو مدال طلای سال‌های 2012 پاریس فرانسه و 2016 لینز اتریش از کاراته قهرمانی جهان و مدال برنز پیکارهای جهانی سال 2014 در برمن آلمان پرافتخارترین کاراته‌کای ایرانی در مسابقات جهانی است.

همچنین مهدی‌زاده با توجه به کسب دو مدال طلا از پیکارهای سال‌های 2015 و 2017 قهرمانی آسیا، مدال طلای مسابقات سال 2014 بازی‌های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی، مدال طلای رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان و نشان برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال 2017 چهره سرشناس کاراته قم محسوب می‌شود.

مهدی‌زاده در سال 1396 موفقیت‌های خود را ابتدا با کسب مقام سوم و نشان برنز از پیکارهای مرحله دوم لیگ جهانی کاراته در شهر دوبی امارات آغاز کرد و سپس به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قزاقستان رفت و از این مسابقات نیز مدال برنز گرفت.

چهره شاخص کاراته استان قم سپس راهی مسابقات 2017 قهرمانی آسیا شد و دومین طلای خود از از پیکارهای آسیایی دشت کرد و در چهارمین اعزام برون‌مرزی به پیکارهای مرحله سوم لیگ جهانی کاراته در کشور آلمان اعزام شد و توانست از این مسابقات نیز مدال برنز بگیرد.

در این فواصل مهدی‌زاده به دعوت فدراسیون جهانی کاراته یک بار دیگر نیز راهی کشور آلمان شد تا به مناسبت روز جهانی کاراته در ترکیب تیم منتخب جهان برابر تیم ملی آلمان به میدان برود که این حضور وی با موفقیت در کسب پیروزی برابر تیم حریف همراه بود.

بعد از کسب این موفقیت‌ها، مهدی‌زاده بار دیگر به دعوت فدراسیون کاراته هند راهی این کشور شد تا به مدت دو هفته آموزش کاراته‌کاهای هندی را انجام داده و یک دوره فنی نیز برای تیم ملی و تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار کند، در حالی که مهدی‌زاده سال گذشته نیز این مهم را تجربه کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzu9n.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما