يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 53721
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

مدیران شهرداری باید جهادی و با اعتقاد کار کنند

قم نيوز : قم نيوز: شهردار قم با تاکید بر اینکه در دور جدید مدیریت شهری به دنبال فعالیت با نیرو و توان جدید هستیم گفت: تمام کسانی که جابجا می‌شوند در سمت‌های مدیریتی دیگر از تجارب آنها استفاده خواهد شد.
مدیران شهرداری باید جهادی و با اعتقاد کار کنند
مدیران شهرداری باید جهادی و با اعتقاد کار کنند
به گزارش قم نيوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری و تودیع و معارفه برخی مدیران شهری که در سالن رضوان شهردای قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه در دور جدید مدیریت شهری به دنبال فعالیت با نیرو و توان جدید هستیم اظهار کرد: تمام کسانی که جابجا می‌شوند در سمت‌های مدیریتی دیگر از تجارب آنها استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: سیره امام حسین(ع) سیره رشد است و طبق بیان امام قیام برای زنده کردن سرمایه اسلام بوده است.
شهردار قم گفت: در جریان کربلا 72 تن بیشتر دخیل نبودند اما کاری کردند که روحیه جهاد و شهادت تا ابد باقی بماند.
وی با تاکید بر اینکه اگر در شرایط امروز کشور مدیریت‌ها اعتقادی نباشد دچار مشکل می‌شویم خاطرنشان کرد: شرایط استاندارد در کشور ما فراهم نیست و نیازمند مدیرانی هستیم که اعتقادی به میدان آمده و با مشکلات روبه رو شده و با علم به آنها سیر تحول را ادامه دهند.
سقا‌ئیان‌نژاد با تاکید بر اینکه اگر اعتقادات راسخ باشد کارهای سخت آسان می‌شود بیان کرد: باید با همت و مدیریت جهادی به گونه‌ای حرکت کنیم که قم را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پاک‌دست و معتقد به خدمت باشند، تصریح کرد: با شناخت و استفاده از توان داخلی سعی کردیم افرادی را انتخاب کنیم که این مشخصات را داشته باشند.
شهردار قم با اشاره به استفاده از اعضای شورای چهارم در دوره جدید مدیریت شهری قم تصریح کرد: از بهترین‌های دوره چهارم شورا سعی کردیم در پست‌هایی که در شهرداری نیاز داریم استفاده کنیم.
وی با اشاره به توان ویژه ولی‌الله بیاتی رئیس دوره چهارم شورای شهر در حوزه اقتصادی گفت: از توان وی برای بهبود شرایط اقتصادی در شهرداری استفاده خواهیم کرد.
سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه در فضاهای مختلف شهرداری مشکلات اجرایی وجود دارد تصریح کرد: شهرداری ارگانی بسیار بزرگ است و آقای رعیت‌پور با تجربه‌ای که دارد در حوزه اجرایی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
وی با بیان اینکه باید در هر منطقه شهرداری دفتری برای امور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باز شود افزود: زمانی که خانواده‌های این قشر از جامعه رجوع به شهرداری می‌کنند نباید دچار مشکل شوند.
شهردار قم با بیان اینکه برخی این سوال را مطرح می‌کنند که چرا یک پزشک معاون حمل و نقل شهرداری شده است اذعان کرد: دکتر ذاکریان بیش از 10 سال در حوزه حمل و نقل و ترافیک فعال بوده است و هرکسی هم که بخواهد دکترا بگیرد به همین نسبت باید فعالیت کنند و دکتر ذاکریان در این حوزه فردی دغدغه‌مند، متخصص و فعال است.
وی گفت: مدیری متخصص در این حوزه در شهرداری داریم اما دغدغه و تعهد لازم را ندارد که نیاز است دغدغه و تعهد لازم در این بخش وجود داشته باشد.
سقائیان‌نژاد بیان کرد: تجربه در حوزه ترافیک از اهمیت ویژه برخوردار است و دکتر ذاکریان در حوزه حمل و نقل و ترافیک تجربه دارد و جوان و باهوش است و تعهد لازم را دارد.
وی با تاکید بر ضرورت تکریم زائرین شهر قم گفت: اتوبوسرانی شهر قم باید شرایط بهتری داشته باشد و تاکسیرانی بهتر از امروز مدیریت شود.
شهردار قم با تاکید بر اینکه برنامه داریم که سازمان جدید بار را در شهرداری ایجاد کنیم خاطرنشان کرد: پیشنهاد شد که از خارج از شهر نیرو وارد مدیریت شهری کنیم اما اولویت اول و دوم و سوم ما قم است و اگر شخص مناسبی پیدا نشد از شهرهای دیگر مدیر خوب وارد شهر خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه از افرادی که جایگزین برای آنها مشخص شده در جایگاه‌های مختلف مدیریتی شهرداری استفاده خواهیم کرد افزود: من در حوزه درآمد در شهرداری حساس هستم و باید به دنبال درآمدهای پایدار در شهرداری باشیم؛ در منطقه سه باید ظرفیت‌های بالقوه بالفعل شود.
سقائیان‌نژاد با اشاره به تجارب گسترده شهردار سابق منطقه 6 قم افزود: امیدواریم شهردار جدید این منطقه محرومیت‌های این منطقه را برطرف کرده و از ظرفیت‌هایی که وجود دارد از جمله ایستگاه‌های مترو، ورودی جعفریه، دپوی مترو و... استفاده کند.
وی تصریح کرد: همه با هم دست به دست هم دهیم و با وحدت کلمه با قدرت در راستای رفع کمبودهای شهر قم گام برداریم و این شهر را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzqnm.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما