دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 53729
منبع : خبرگزاری فارس
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

شهید حججی با خون خود به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام حسین(ع) پاسخ داد

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امام حسین(ع) در روز عاشورا وقتی ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی را سر دادند همه مردم را در طول تاریخ به دفاع از حرم الهی فرا خواندند و امروزه افرادی مانند شهید حججی این ندا را شنیده و با خون خود به دفاع از حرم الهی می‌پردازند.
شهید حججی با خون خود به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام حسین(ع) پاسخ داد

به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن اراکی یکشنبه شب در مراسم یادبود سرداران بی‌سر، اربعین شهید حججی و گرامیداشت 300 شهید مدافع حرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه بعد از گذشت چندین سال از انقلاب همچنان ملت ایران در راه امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری استوار و ثابت قدم است، اظهار کرد: مردم ایران جانفشانی‌های بسیاری کرده اند که استواری در مسیر جهاد برای خداوند، تحقق اهداف پیامبر اکرم(ص) و آرمان‌های اسلام پاداش این جانفشانی‌ها است.
وی با اشاره به اینکه جهاد مستمر و شهادت موجب استواری یک ملت در لحظه‌های سخت است، عنوان کرد: با وجود اینکه اکنون در آستانه چهلمین سال انقلاب و دهه پنجم انقلاب هستیم ولی همچنان شاهد جانفشانی‌های نسل سوم انقلاب هستیم که بیانگر این است که در طول این سال‌ها در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) گام برداشته‌ایم و جوانان نسل سوم انقلاب امروزه آماده دفاع از مظلومان در همه جهان هستند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: همان‌طور که خداوند در قرآن کریم فرموده است که افرادی که ایمان دارند و در مسیر خداوند جهاد می‌کنند به پیروزی و سروری می‌رسند، مردم ایران نیز با تقدیم جوانان خود در راه انقلاب، پاداش خود را از خداوند متعال گرفته و ایمان دارند که در این مسیر به پیروزی قطعی می‌رسند.
وی با بیان اینکه ملت ایران چندین مرتبه در آزمایش‌های مختلف نشان داده‌اند که از دشمن هراسی ندارند، مطرح کرد: دشمنان گستاخی همچون آمریکا، اسرائیل و سایر جنایتکاران باید بداند که هر چقدر در مسیر تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی فعالیت داشته باشند جوانان ایرانی با فداکاری‌های خود اجازه نمی‌دهند که سر ملت ایران برابر آن‌ها خم شود.
آیت‌الله اراکی از ایستادگی مردم ایران در برابر تهدیدها و توطئه‌های دشمن یاد کرد و گفت: امروزه با فداکاری‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران و همچنین به برکت هدایت مقام معظم رهبری دشمن از توطئه‌های خود ناامید شده است.
وی با اشاره به اینکه زمان اندکی به ماه محرم مانده است و مردم باید دوباره با امام حسین(ع) بیعت کنند، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا وقتی ندای هل من ناصر ینصرنی را سر دادند همه مردم را در طول تاریخ به دفاع از حرم الهی فرا خواندند که این حرم الهی تنها خیمه‌های سوخته عصر عاشورا نیست بلکه هر جا دولت رسول اکرم(ص) است، حرم الهی نام دارد و امروزه افرادی مانند شهید حججی این ندا را شنیده و با خون خود به دفاع از حرم الهی می‌پردازند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: امروزه دشمن می‌خواهد نقشه‌های خود را در ملت اسلامی پیاده کند و حریم الهی را بشکند ولی رزمندگان مدافع حرم در سوریه به خوبی نقشه‌های دشمن را خراب کرده و از حرم الهی حفاظت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران پرچمدار دولت امام زمان(عج) است و این دولت هیچ مرزی ندارد، تصریح کرد: هرچند امام زمان(عج) از دیده مردم غایب هستند ولی اگر کمی بیاندیشیم در می‌یابیم که حمایت‌های امام زمان(عج) از رزمندگان اسلام در مقابل استکبار جهانی به خوبی احساس می‌شود.
آیت الله اراکی اظهار کرد: مرزها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حرم رسول‌الله(ص) است و تجاوز به این مرزها تجاوز به حرم رسول‌الله(ص) است و رزمندگان اسلام با روحیه علوی خود در منطقه در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcf1edt.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما