دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 53730
منبع : خبرگزاری فارس
از روز دوم مهر ماه آغاز مي‌شود

رقابت 14 تيم در دوره جديد ليگ فوتبال پيشكسوتان قم

قم نيوز : قم نیوز: دوره جديد مسابقات ليگ فوتبال پيشكسوتان قهرماني باشگاه‌هاي استان قم از روز دوم مهر ماه با رقابت 14 تيم برگزار مي‌شود.
رقابت 14 تيم در دوره جديد ليگ فوتبال پيشكسوتان قم

به گزارش قم نیوز از حدود یک دهه قبل که استارت برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال قهرمانی پیشکسوتان باشگاه‌های قم زده شده، این بازی‌ها هر ساله با استقبال قابل توجه چهره‌های با سابقه و قدیمی فوتبال قم جذاب‌تر از قبل برگزار می‌شود.
فوتبالیست‌هایی که در سال‌های دور سرمایه‌های فوتبال قم بوده‌اند و نسل امروز از دوران درخشش آنها در میادین مختلف خاطرات زیادی دارد، اکنون در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی به یاد دوران موفق گذشته، در مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم به میدان می‌روند.
با برنامه‌ریزی کمیته پیشکسوتان و کمیته مسابقات هیأت‌ فوتبال استان قم، بازی‌های فصل 1396 لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم با حضور 14 تیم به انجام می‌رسد و دیدار افتتاحیه آن روز یکشنبه دوم مهر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.
این در حالی است که امسال تیم‌های فوتبال سازمان آب، استقلال، مبتکر، بهمن، شاهین، پردیس، خیام، پرسپولیس، هلال‌احمر، سهیل، استوار، مهر، صنعت‌نفت و افشین در مسابقات این دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌ها حضور دارند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیأت‌ فوتبال استان قم، تعداد 14 تیم در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم را کسب خواهند کرد.
در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های فوتبال مبتکر، شاهین، پردیس، خیام، پرسپولیس، سازمان آب و بهمن به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم نیز تیم‌های استقلال، سهیل، استوار، مهر، صنعت‌نفت، افشین و هلال‌احمر با یکدیگر برای کسب مجوز صعود دیدار می‌کنند.
هیأت‌ فوتبال استان قم برنامه بازی‌های هفته نخست لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم را در حالی مشخص کرد که این بازی‌ها رسما از روز یکشنبه دوم مهر ماه آغاز می‌شود و در هفته نخست تیم مبتکر و بهمن دیدار افتتاحیه را انجام می‌دهند و روز سه‌شنبه چهارم مهر تیم‌های شاهین و پردیس با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
همچنین روز پنجشنبه ششم مهر ماه ابتدا تیم‌های خیام و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس تیم‌های هلال‌احمر و سهیل در ورزشگاه شهید حیدریان قم رقابت می‌کنند، ضمن اینکه روز جمعه هفتم مهر دو بازی بین تیم‌های استوار با مهر و صنعت نفت با افشین به انجام می‌رسد و تیم‌های سازمان آب و استقلال در گروه‌های دو گانه استراحت دارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchvqnm.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما