دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 53732
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران مطرح کرد

خدمت‌رسانی ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران امری مقدس است گفت: در گذشته این خلا احساس می‌شد که امیدواریم از این پس شاهد خدمت‌رسانی ویژه به این قشر باشیم.
خدمت‌رسانی ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم

به گزارش قم نیوز طوبی حجازی در جلسه شورای مدیران شهرداری و تودیع و معارفه برخی مدیران شهری که در سالن رضوان شهردای قم برگزار شد، با تقدیر از دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم برای توجه به خانواده ایثارگران و شهدا اظهار کرد: با درایتی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد امروز مطالبات مجموعه ایثارگران منجر به این شد که پست مشاوره ایجاد شود.
وی با تاکید بر تسهیل امور ایثارگران در شهرداری قم تصریح کرد: کسانی که در وادی جهاد و شهادت از جان خود گذشتند و خانواده‌های آنها با مشکلات فراوان زندگی خود را سپری کردند امروز نباید در روند اداری دچار مشکل شوند.
حجازی ایجاد جایگاه برای حوزه ایثارگران برای مراجعه اختصاصی این خانواده‌ها را ضروری خواند و گفت: امیدواریم در تمام مجموعه شهرداری روحیه توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران ایجاد شود و همه کمک کنند که خدمات بیشتری به این قشر از جامعه ارائه کنیم.
وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران امری مقدس است افزود: در گذشته این خلا احساس می‌شد که امیدواریم از این پس شاهد خدمت‌رسانی ویژه به این قشر باشیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcj8aei.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما