دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 53734
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور شهردار قم در امور اقتصادی:

جذب منابع در شهرداری باید دغدغه اصلی مدیران باشد

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهردار قم در امور اقتصادی گفت: فرهنگ جذب منابع در شهرداری باید دغدغه اصلی مدیران باشد و همه هم به دنبال درآمد و هم هزینه باشند و در حوزه جذب سرمایه‌گذاری رویکردی جدی داشته باشند.
جذب منابع در شهرداری باید دغدغه اصلی مدیران باشد

به گزارش قم نیوز ولی‌الله بیاتی در جلسه شورای مدیران شهرداری و تودیع و معارفه برخی مدیران شهری که در سالن رضوان شهردای قم برگزار شد، با اشاره به قرارگیری در جایگاه مشاوره اقتصادی شهردار قم اظهار کرد: امیدواریم با تجربه‌ای که در چهار سال عضویت در شورا پیدا کردیم بتوانیم خدماتی را در حوزه اقتصادی ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه در حوزه درآمد و هزینه شهرداری با سایر ادارات استان متفاوت است گفت: ادارات دیگر درآمد را از دولت دریافت کرده و هزینه می‌کنند و مهم‌ترین وظیفه شهرداری را می‌توان تامین درآمد و منابع مالی دانست.
مشاور شهردار قم با تاکید بر اینکه به دو صورت درآمد به دست می‌آید بیان کرد: بخشی از درآمدهای شهرداری منوط به سرمایه‌گذاری و فروش اوراق است و باید در این بخش به افزایش منابع پایدار در شهرداری بپردازیم.
وی تصریح کرد: در شهرداری قم فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی وجود دارد که به تمام آنها در مناطق و سازمان‌ها خواهیم پرداخت و ظرفیت‌های مناسبی وجود دارد که باید استفاده شود.
بیاتی اذعان کرد: فرهنگ جذب منابع در شهرداری باید دغدغه اصلی مدیران باشد و همه هم به دنبال درآمد و هم هزینه باشند و در حوزه جذب سرمایه‌گذاری رویکردی جدی داشته باشند.
وی اضافه کرد: این تامین منابع به معنی آن نیست که سریع افزایش عوارض داشته باشیم و با خلاقیت و نوآوری باید در راستای درآمدزایی بیشتر گام برداریم.

 انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbazbs.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما