دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 53735
منبع : خبرگزاری فارس
تا پايان نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال:

ملي‌پوش سابق فوتسال قم به صدرنشين ليگ برتر پيوست

قم نيوز : قم نیوز: ملي‌پوش سابق فوتسال استان قم براي بازي در نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به صدرنشين مسابقات اين فصل پيوست.
ملي‌پوش سابق فوتسال قم به صدرنشين ليگ برتر پيوست

به گزارش قم نیوز در حالی که 11 هفته از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده و تنها دو هفته به پایان نیم‌فصل باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتری این روزها در استراحت پیش از موعد نیم‌فصل به سر می‌برند.
دلیل تعطیلی زودتر از موعد رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا در کشور ترکمنستان است و به همین منظور تیم‌ها فعلا بازی ندارند و برخی از آنها تمرینات را تعطیل کرده‌اند تا در جریان برنامه جدید بازی‌‌ها قرار بگیرند.
این در شرایطی است که امسال استان قم نیز دو تیم در مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر دارد و تا پایان هفته یازدهم، تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 18 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی و در تعقیب سه تیم بالانشین مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران است.
اما تیم فوتسال هیأت‌ قم که به جای یاسین‌پیشرو امسال در لیگ برتر حضور دارد، از حال و روز چندان خوشی برخوردار نیست و به دلیل عملکرد ضعیف و نتایج دور از انتظار، هم اکنون با کسب تنها دو امتیاز در آخرین رتبه جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال جای دارد.
در این شرایط چند بازیکن شاخص فوتسال قم نظیر سعید تقی‌زاده، محمدحسین کوهستانی، مهدی حسن‌زاده و سعید قاسمی به دلیل اینکه در آغاز فصل قرارداد خود را بر سر برخی مسائل با تیم فوتسال شهرداری ساوه لغو کردند، بدون تیم هستند و باید تا نیم‌فصل برای پیوستن به تیم‌های جدید منتظر بمانند.
یکی از این بازیکنان یعنی سعید تقی‌زاده پیش از فرار رسیدن نقل و انتقالات نیم‌فصل، تیم جدید خود را انتخاب کرد و با توافقی که با مسوولان باشگاه مس سونگون داشت، تصمیم گرفت تا در بازی‌های باقی مانده از نوزدهمین دوره لیگ برتر برای صدرنشین این فصل بازی کند و به تمامی شایعات مبنی بر پیوستن به یکی از تیم‌های قمی پایان بدهد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccpmqp.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما