دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 53748
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني نوجوانان

بانوي بدمينتون‌ قم ناظر فني مسابقات دختران ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس سابق بدمينتون‌ و يكي از چهره‌هاي شاخص بانوان استان قم از سوي فدراسيون به عنوان ناظر فني مسابقات قهرماني نوجوانان كشور انتخاب شد.
بانوي بدمينتون‌ قم ناظر فني مسابقات دختران ايران شد

به گزارش قم نیوز سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور به میزبانی هیأت‌ بدمینتون استان قزوین به انجام می‌رسد و دختران مستعد و آینده‌دار قم در این رشته برای کسب رتبه‌های اول تا سوم با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
در این دوره از رقابت‌ها تعداد ۱۳۲ بدمینتون‌باز از ۲۴ استان در سه بخش تیمی، آزاد یک نفره و آزاد دو نفره به میزبانی سالن اختصاصی بدمینتون قزوین با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که معصومه پیرمرادی نایب‌رئیس سابق هیأت‌ بدمینتون قم و یکی از چهره‌های شناخته شده این رشته ناظر فنی مسابقات است.
تیم دختران هیأت‌ بدمینتون قم در حالی راهی این پیکارها شده که منا آبان‌گاه مسوولیت مربیگری آن را بر عهده دارد، ضمن اینکه سمیه جوازی سرپرست تیم قم است و در حاشیه برگزاری این مسابقات دوره دانش‌افزایی داوری درجه دو به یک و دومین جلسه کمیته استعدادیابی بانوان کشور نیز در قزوین برگزار می‌شود.
اعزام تیم دختران نوجوان قم به این پیکارها در حالی انجام شد که اوایل شهریور ماه نیز مسابقات بدمینتون رده سنی نونهالان دختر قهرمانی کشور به میزبانی سالن اختصاصی شهرستان سمنان برگزار شد و در این پیکارها که به شکل تیمی به انجام رسید ۲۶ تیم از استان‌های سراسر کشور به رقابت پرداختند.
خبر دیگر از بدمینتون قم این است که مسابقات بدمینتون نوجوانان پسر قهرمانی کشور با سرداوری محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی بدمینتون استان قم برگزار شد، در حالی که شرکت کنندگان در این پیکارها 180 بدمینتون‌باز از 29 استان بودند و دو داور قمی نیز قضاوت کردند.
این رقابت‌ها در دو بخش دوبل و انفرادی به انجام رسید و سیدامین مقدس‌زاده و علیرضا کمالی دو داور جوان قم مسوولیت قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند، ضمن اینکه همزمان کلاس ارتقاء و دانش افزایی داوران درجه سه به دو نیز برگزار شد و تمامی داوران زیر نظر داور بین‌المللی بدمینتون قم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcg7u9n.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما