دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 53750
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم

دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق شهرداری قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: به دنبال این هستیم که دفاتر خدمات الکترونیک را در مناطق ایجاد کنیم تا امر صدور پروانه به این شکل عملیاتی شده و بخش عمده مشکلات مردم در مراجعه به سازمان‌ها برطرف شود.
دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق شهرداری قم ایجاد می‌شود
دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق شهرداری قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به وضعیت ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری قم اظهار کرد: مکاتباتی با سازمان‌های خدمات رسان صورت گرفته و این آمادگی را اعلام کرده ایم که نرم‌افزارهای الکترونیکی شهرداری برای تسریع فرآیندها آماده ارائه خدمات لازم به شرکت‌هایی چون آب، برق و گاز است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال برقراری ارتباط با دیگر دستگاه‌های اداری استان هستیم گفت: ادارات همچون پست، هواشناسی و... نیز خدماتی مرتبط با شهرداری ارائه می‌کنند که آماده‌ایم لینک شده و خدمات مشترک الکترونیکی داشته باشیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم تصریح کرد: تمام معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری نیز در  قالب این سیستم الکترونیکی فعال بوده و به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

وی با تاکید بر ضرورت برون سپاری خدمات شهرداری اذعان کرد: از سال گذشته فرآیندهای لازم در حوزه برون‌سپاری را مطالعه کردیم و منتظر هستیم تا طرح تفصیلی آماده و ابلاغ شود تا بتوانیم در بستر دولت الکترونیک به مردم ارائه خدمات داشته باشیم.

جانقربان بیان کرد: همچنین به دنبال این هستیم که دفاتر خدمات الکترونیک را در مناطق ایجاد کنیم تا امر صدور پروانه به این شکل عملیاتی شده و بخش عمده مشکلات مردم در مراجعه به سازمان‌ها برطرف شود.

وی گفت: قطعاً در زمان اجرای این طرح مناطقی به عنوان پایلوت انتخاب خواهند شد و تمام تلاش ما این است که بخش عمده طرح برون‌سپاری را قبل از پایان سال اجرایی کنیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyaei.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما