دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 53757
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان خبر داد

اعطای وام قرض الحسنه به بیماران در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمانگاه تخصصی ایرانیان از اعطای وام قرض‌الحسنه به بیماران خبر داد.
اعطای وام قرض الحسنه به بیماران در قم
اعطای وام قرض الحسنه به بیماران در قم
به گزارش قم نیوز سید محمدحسن طاهایی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی گفت: افرادی که برای کاشت مو، جراحی بینی و لیزر پوست به درمانگاه ایرانیان مراجعه می‌کنند به بانک انصار معرفی می‌شوند و با معرفی یک ضامن از وام قرض الحسنه به مبلغ 25 میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: برای نخستین بار برای کاشت مو با شرکت بیمه قرارداد بستیم در فرم مخصوصی قید می‌شود که اگر بیمار از نحوه کاشت مو راضی نباشد به شرکت بیمه تعاون مراجعه کرده و منوط به تشخیص پزشک مبلغی را که بابت هزینه درمان به درمانگاه ایرانیان پرداخت کرده پس می‌گیرد.

مدیر درمانگاه تخصصی ایرانیان خاطرنشان کرد: هر مقدار ما در این شهر به جذب ثروت بپردازیم اقتصاد شهر پیشرفت می‌کند پس بهتر است برای درمان بیماری‌های مختلف در صورت امکان به مراکز درمانی شهر خود مراجعه کنیم.

وی ادامه داد: براساس آمار میزان رضایت مشتری درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان از نظر کیفیت کار تیم پزشکی و تجهیزات با بسیاری از مراکز تخصصی و فوق تخصصی پوست و مو در شهر تهران برابر است.

طاهایی تاکید کرد: افرادی که برای کاشت مو، جراحی بینی و لیزر پوست به درمانگاه ایرانیان مراجعه می‌کنند به بانک انصار معرفی می‌شوند و با معرفی یک ضامن از وام قرض الحسنه به مبلغ 25 میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguu9n.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما