کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر ستاد اقامه نماز قم مطرح کرد

بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگ نماز

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1396 ساعت 3:00

قم نیوز: مدیر ستاد اقامه نماز قم با قدرداني از اقدامات انجام شده در توسعة فرهنگ نماز گفت: بايد از همة ظرفيت‌ها استفاده كرد و آن را به‌كار گرفت، چراكه رسالتي بالاتر از اقامه نماز نيست.


به گزارش قم نیوز محمد خامه یار در جلسه مسؤولان فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان دانشگاه مطرح، باید به موضوع پژوهش پیرامون نماز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فرصت مسؤولیت داشتن ما دوران زیادی نیست و از این فرصت برای ترویج فرهنگ نماز در کنار تحصیل باید استفاده کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم با قدردانی از اقدامات انجام شده در توسعة فرهنگ نماز اظهار کرد: باید از همة ظرفیت‌ها استفاده کرد و آن را به‌کار گرفت، چراکه رسالتی بالاتر از اقامه نماز نیست.

وی تصریح کرد: باید در انجام امور نماز دانشجویان را دخیل کرد و انتظار ما این است که دانشکدة علوم انسانی این دانشگاه در انجام امور پژوهشی به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توجه بیشتر جوانان به نماز تلاش کند.

خامه‌یار بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های لازم در دانشگاه، انجام تبلیغات محیطی با موضوع نماز، ایجاد کتابخانه تخصصی نماز می‌تواند فضای دانشگاه را نمازی کند.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 53771

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53771/بهره-گیری-همه-ظرفیت-ها-توسعه-فرهنگ-نماز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir