سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 53773
منبع : خبرگزاری فارس
هفته سوم فوتبال باشگاه‌هاي كشور

آبادگران قم برابر شهرداري فومن به دنبال نخستين پيروزي

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال آبادگران قم در سومين هفته رقابت‌هاي ليگ آزادگان به دنبال كسب نخستين پيروزي خود برابر تيم شهرداري فومن به ميدان مي‌رود.
آبادگران قم برابر شهرداري فومن به دنبال نخستين پيروزي
آبادگران قم برابر شهرداري فومن به دنبال نخستين پيروزي
به گزارش قم نیوز سومین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در گروه‌های سه گانه مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و نماینده فوتبال قم در دیداری فوق‌العاده حساس به مصاف تیم شهرداری فومن خواهد رفت.

این در حالی است که امسال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در سه گروه 11 تیمی برگزار می‌شود و تیم فوتبال آبادگران با خرید امتیاز کیمیا فرآیند تهران نماینده قم در این مسابقات به شمار می‌رود، تیمی که با هدایت هافبک مطرح اسبق پرسپولیس یعنی جهان‌بخش جعفری به دنبال کسب مجوز صعود به دسته اول فوتبال کشور است.

آبادگران قم در هفته نخست این رقابت‌ها به دلیل حاضر نشدن در میهمانی تیم فوتبال پالایش نفت آبادان به باخت سه بر صفر محکوم شد اما در هفته دوم این رقابت‌ها در جدال با تیم شهرداری همدان به تساوی بدون گل دست یافت تا از دو بازی یک امتیاز اندوخته باشد.

فوتبالیست‌های آبادگران قم در هفته سوم این مسابقات از ساعت 17 روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در میهمانی تیم فوتبال شهرداری فومن به میدان می‌روند، در حالی که نماینده قم در حال حاضر با کسب یک امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی گروه سوم جای دارد و تیم شهرداری فومن با عملکردی مشابه آبادگران در رتبه نهم است.

در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال ایران تا پایان هفته دوم، تیم نفت امیدیه خوزستان با کسب 6 امتیاز صدرنشین است، تیم‌ خیبر خرم‌آباد با چهار امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و تیم‌های سه امتیازی پالایش نفت آبادان، پاس همدان، خوشه‌طلایی ساوه و بعثت کرمانشاه در مکان‌های سوم تا ششم هستند.

در حالی که 11 تیم در گروه سوم رقابت می‌کنند، تیم شهرداری همدان با کسب دو امتیاز هفتم است و تیم‌های یک امتیازی شهرداری بم، شهرداری فومن و آبادگران قم رده‌های هشتم تا دهم را در اختیار دارند و تیم گیتی‌پسند اصفهان بدون امتیاز در مکان یازدهم و آخر جدول است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexf8n.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما