سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 53778
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

معرفي رقباي قم در پينگ‌پنگ نونهالان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از مشخص شدن حريفان تيم قم در مسابقات پينگ‌پنگ قهرماني رده سني نونهالان پسر ايران خبر داد.
معرفي رقباي قم در پينگ‌پنگ نونهالان ايران

به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز در قم، اظهار کرد: رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان پسر ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ در سه روز پایانی شهریور ماه با حضور استعدادهای این رشته به انجام خواهد رسید.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان ایران را هیأت‌ پینگ‌پنگ استان کردستان در شهرستان سقّز میزبانی می‌کند و تیم پسران هیأت‌ قم نیز متشکل از بازیکنان شاخص و آینده‌دار این رشته با انگیزه کسب یکی از رتبه‌های برتر اعزام می‌شود.
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: در مجموع 32 تیم از استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون پینگ‌پنگ، تیم‌ها در هشت گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی با اشاره به حریفان تیم هیأت‌ تنیس روی‌میز قم در مرحله مقدماتی این پیکارها، عنوان کرد: تیم هیأت‌ قم در گروه هشتم با تیم‌های هیأت‌ آذربایجان شرقی، خراسان‌رضوی و توابع تهران هم‌گروه است و برای کسب مجوز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه رقابت خواهد کرد.
عموئیان با بیان اینکه مسابقات این دوره از 28 تا 31 شهریور در سقز برگزار می‌شود، بیان کرد: تیم‌های اول و دوم گروه‌های مقدماتی این دوره از مسابقات برای کسب رتبه‌های اول تا شانزدهم رقابت می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم نیز در دسته دوم برای رتبه‌های هفدهم تا سی‌ودوم مسابقه می‌دهند.
وی در پایان به عملکرد تیم دختران نونهالان قم در پیکارهای کشوری اشاره و بیان کرد: تیم قم متشکل از نفرات آماده‌ای همچون زهرا رضاحاجی، زهرا مصباحی، سارا کراری، مهسا رشیدی و زهرا پاینده‌نسب در این دوره از مسابقات حضور یافت و در مجموع این پیکارها یک فرصت بسیار خوب برای تجربه‌اندوزی نمایندگان قم بود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjoaei.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما