سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 53780
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كشتي استان قم خبر داد

اعزام كشتي‌گيران قم به پيكارهاي آزاد جوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران قم در پيكارهاي آزاد قهرماني رده سني جوانان كشور برابر رقبا به روي تشك مي‌روند.
اعزام كشتي‌گيران قم به پيكارهاي آزاد جوانان ايران

به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز در قم، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم هیأت‌ کشتی قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه (ج) مسابقات است و در 10 وزن با حریفان خود پیکار می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در روزهای 12 تا 14 مهر ماه عنوان کرد: هیأت‌ کشتی استان سمنان در شهر دامغان این رقابت‌ها را میزبانی می‌کند و تیم‌های بوشهر، خراسان‌شمالی، سمنان، کرمان، قزوین، یزد، خراسان‌جنوبی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و کیش رقبای تیم قم هستند.
رئیس هیأت‌ کشتی استان قم سپس به اوزان و شرایط سنی مسابقات، اضافه کرد: مسابقات این دوره در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم و بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود و کشتی‌گیران قم هم اکنون برای حضور در این پیکارها مشغول کارهای آماده‌سازی هستند.
وی همچنین به شرایط سنی این پیکارها اشاره و بیان کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا یازدهم دی‌ سال 1379 مجاز به حضور در این مسابقات هستند، ضمن اینکه آزادکاران متولد 12 دی 1379 تا دهم دی 1380 که یک سال کوچک‌تر هستند نیز با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی امکان حضور در این دوره از مسابقات را دارند.
وزیری خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که در اوزان مختلف رقابت‌های بخش انفرادی رقم می‌خورد، به کشتی‌گیران هر وزن حکم و مدال اهداء خواهد شد، ضمن اینکه در حضور مسوولان فدراسیون به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی تعلق خواهد گرفت.
رئیس هیأت‌ کشتی استان قم سپس به برنامه برگزاری مسابقات اشاره و بیان کرد: تعداد نفرات شرکت کننده در هر تیم حداکثر 12 و حداقل 6 کشتی‌گیر پیش‌بینی شده، ضمن اینکه هر تیم می‌تواند دو مربی و یک سرپرست معرفی کند و مربیان نیز باید در حاشیه رقابت‌ها در کلینیک مربیگری حضور یابند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccxmqp.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما