سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 53782
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ برتر فوتسال اميد ايران

فوتساليست‌هاي هیأت‌ قم مقابل گيتي‌پسند در انديشه قهرماني

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي تيم هیأت‌ قم در انديشه كسب مقام نخست و عنوان قهرماني نيم‌فصل ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور امروز برابر تيم گيتي‌پسند اصفهان صف‌آرايي مي‌كنند.
فوتساليست‌هاي هیأت‌ قم مقابل گيتي‌پسند در انديشه قهرماني

به گزارش قم نیوز بازی‌های مرحله گروهی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران با حضور 14 تیم و در دو گروه هفت تیمی جریان دارد و دیدارهای نیم‌فصل مقدماتی را شهرهای مشهد و ساری در گروه‌های دوگانه میزبانی می‌کنند.
در گروه نخست این مسابقات دو نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم‌های هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران قم با تیم‌های پرسپولیس خوزستان، فرش‌آراء مشهد، طاها تن‌کابن، گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قزوین هم‌گروه هستند و تا قبل از روز پایانی بالاتر از تمامی این تیم‌ها در رتبه‌های اول و دوم جدول جای دارند.
فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم به مربیگری بازیکن سابق تیم‌های ارم‌کیش، صبا و ماهان‌تندیس یعنی علی شریفی که در این فصل لیگ برتر بزرگسالان ایران عضو تیم هیأت‌ قم است، در نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر امید ایران نتایج فوق‌العاده خوبی کسب کرده و هم اکنون صدرنشین گروه نخست هستند.
امیدهای فوتسال قم در پنج مسابقه متوالی خود موفق به شکست حریفان خود شده‌اند و در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست جای دارند و دیدار روز پایانی نیم‌فصل با تیم گیتی‌پسند اصفهان که امروز برگزار می‌شود برای تضمین صدرنشینی آنها مهم است.
فوتسالیست‌های تیم امید هیأت‌ قم در دیدارهای قبلی خود 4 بر 2 آتلیه‌طهران قم، 2 بر 1 فرش‌آراء مشهد، 4 بر 3 طاها تنکابن، 2 بر 1 مقاومت قزوین و 3 بر 2 پرسپولیس خوزستان را مغلوب کرده‌ و به عنوان قوی‌ترین تیم این گروه در حال حاضر رتبه نخست جدول را در اختیار دارند.
امیدهای آینده‌دار تیم هیأت قم امروز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در آخرین بازی نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال امید ایران به مصاف گیتی‌پسند اصفهان می‌روند، در حالی که اصفهانی‌ها در حال حاضر هشت امتیازی هستند و برای کاهش فاصله خود با بالای جدول تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcewf8n.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما