قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی در اظهار نظری صریح گفت: مسئولان زمزمه حضور خانم‌ها در مسابقه‌های كشتی و ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند، بايد حتما جلوی اين كار گرفته شود.
آیت الله علوی گرگانی: جلوی حضور زنان در ورزشگاه‌ها و مسابقات گرفته شود
آیت الله علوی گرگانی: جلوی حضور زنان در ورزشگاه‌ها و مسابقات گرفته شود
به گزارش قم نیوز الهام امین زاده، معاون سابق رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در حقوق شهروندی که برای زمینه سازی حضور زنان در ورزشگاه ها و استفسار ضمنی نظر مراجع نسبت به تعیین وزیر زن توسط رئیس جمهور به قم سفر کرده بود، با پاسخ محکم و قاطع مراجع تقلید و عدم موفقیت در دیدار با تعدادی از مراجع روبرو شد و دست خالی به تهران بازگشت.

یکی از دیدارهای امین زاده با آیت الله علوی گرگانی بود که در این دیدار، این مرجع تقلید، آب پاکی روی دست معاون سابق ریخت و گفت: اخيرا مسئولان زمزمه حضور خانم‌ها در مسابقه‌های كشتی و ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند، بايد حتما جلوی اين كار گرفته شود.

این مرجع تقلید به همین بسنده نکرد و ادامه داد: برای ورزش خانم‌ها بايد مكانی جداگانه درست كنند و كسی بدنشان را نبيند و خانم‌ها نيز بدن مرد نامحرم را نبينند.

چند ماه قبل نیز در مسابقات کشتی قم، یکی از بانوان خارجی که ناظر فیلا بود، بدون حجاب اسلامی ظاهر شده بود که این مسئله با مخالفت مراجع روبرو شد و سبب ناراحتی مراجع از وزارت ورزش گردید.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchkqnm.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما