سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 53807
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور عمراني استانداري قم تاکید کرد

فعاليت سرويس مدارس زیرنظر تاكسيراني

تقاطع صدوقی –فردوسی مسدود می‌شود
قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استانداری قم بر فعالیت سرویس مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی شهرداری تاکید کرد.
فعاليت سرويس مدارس زیرنظر تاكسيراني
فعاليت سرويس مدارس زیرنظر تاكسيراني
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و حضور بیش از 240 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی اظهار کرد: فعالیت سرویس دانش آموزان مدارس باید با نظارت سازمان تاکسیرانی باشد ودر این زمینه ترجیحاً از تاکسی‌ها برای انتقال دانش آموزان استفاده شود.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی ظرفیت سرویس دهی به تمام دانش آموزان متقاضی استفاده از سرویس را دارد و باید برای سال آینده از هم اکنون برنامه‌ریزی انجام شود .

معاون امور عمرانی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرحی برای کاهش آلایندگی در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر خبر داد و گفت : خودروهای فاقد معاینه فنی که به این محدوده وارد شوند توسط دوربین‌های نظارتی اعمال قانون خواهند شد.

وی از متولیان اجرای این طرح خواست قبل از اجرای این طرح اطلاع رسانی عمومی از نحوه و محدوده اجرای طرح از طریق رسان‌ های مختلف انجام پذیرد .

در این جلسه طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوار شهید صدوقی با بلوار فردوسی مطرح و با توجه به اجرای تقاطع غیر همسطح در سال 97 در این تقاطع مقرر شد تا زمان آغاز پروژه چراغ زماندار حذف و رفیوژ وسط مسدود و دسترسی‌ها از دور برگردان‌های موجود تأمین شود .

در ادامه طرح اصلاح هندسی میدان شهید صادقی در بلوار 15 خرداد مطرح و مصوب شد طرفین میدان در بلوار 15خرداد مسدود، گردش دور میدان حذف و برای تأمین دسترسی‌ها از دور برگردانهای موجود استفاده شود .

همچنین برای سهولت در خروج از پارکینگ زائر با احداث یک خروجی زیرگذر از سطح منفی خیابان طالقانی و ورود به خیابان ساحلی موافقت شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm4qp.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما