کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدرنشيني 4 نماينده كاراته قم در ليگ‌هاي كاتاي ايران

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1396 ساعت 20:01

قم نیوز: چهار نماينده كاراته استان قم با درخشش كاتاروهاي مستعد سه رده سني و عملكرد كم‌نظير خود در مقابل رقبا، هم اكنون صدرنشين فصل 1396 ليگ‌هاي كاتاي پسران ايران هستند.


به گزارش قم نیوز رقابت‌های فصل 1396 لیگ‌های کاراته ایران در بخش کاتا و در رده‌های سنی پایه ویژه خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و نمایندگان قم تیم‌های شهید زین‌الدین و باشگاه کارن مدعیان اصلی قهرمانی تمام این رده‌ها به شمار می‌روند.

در حال حاضر تیم شهید زین‌الدین قم صدرنشینی گروه نخست لیگ کاتای خردسالان کشور را به خود اختصاص داده، در حالی که در این گروه تیم‌های آکادمی نوری، فروشگاه بزرگ میرشجاعی و باشگاه کارن (ب) قم در رتبه‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند و نماینده قم با ترکیب محمدجواد هدیه‌لو، سجاد دهقانی، سینا دهقانی، محمد مسجدی و حسین روشناس برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کند.

این در حالی است که تیم شهید زین‌الدین قم در گروه دوم لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده‌سازان کشور نیز صدرنشین است، در شرایطی که اعضای این تیم سیدمجید وکیلی، سیدعلی مصباحی، محمدرضا محمودی و محمد کاشی‌پور هستند و نماینده قم در این گروه با تیم‌های ارژن شیراز، ب.آ شیراز، آکادمی نوری، صرافی بهنام و جهان کاراته بانه رقابت می‌کند.

سومین نماینده قم که در صدر جدول لیگ‌های کاتای ایران قرار دارد، تیم کارن (الف) قم است که در گروه دوم لیگ کاتای خردسالان کشور در حال حاضر رتبه نخست را در اختیار دارد و برای این تیم محمدطاها حسینی، احسان پناهی و محمدمهدی سورانی مسابقه می‌دهند و این تیم بالاتر از آکادمی حقیقی، شهید کبکانیان تهران و شوتوکان JKA در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.

تیم کارن (الف) قم در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ کاتای رده سنی نونهالان کشور نیز جایگاه نخست را در اختیار دارد و اعضای این تیم متین محمدی‌یکتا، محمدمعین غلامی و رضا تلخابی هستند و قمی‌ها برای صدرنشینی این گروه رقبایی همچون آکادمی کاراته نیکا، فروشگاه بزرگ میرشجاعی و شوتوکان JKA را پشت‌سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53812

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53812/صدرنشيني-4-نماينده-كاراته-قم-ليگ-هاي-كاتاي-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir