سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 53813
منبع : خبرگزاری فارس
مدير گروه فقه و انديشه راديو معارف:

برنامه سلوك عاشورايي از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه فقه و انديشه راديو معارف از پخش برنامه سلوك عاشورايي ويژه دهه اول محرم خبر داد.
برنامه سلوك عاشورايي از راديو معارف پخش مي‌شود
برنامه سلوك عاشورايي از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف برای ایام محرم اظهار کرد: برنامه ناصحان از جمله برنامه‌ها است که از ابتدا تا انتهای دهه اول محرم هر شب ساعت 19:15 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر محور اصلی این برنامه است که بر اساس سیره و آموزه پیشوایان دینی مطرح می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف برنامه حقیقت جاودان را از دیگر برنامه‌های رادیو معارف ذکر کرد و افزود: این برنامه دهه اول محرم هر شب ساعت 22:30 پخش می‌شود و نامه‌ها و خطبه‌های امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا شرح داده می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه نی‌نوا از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم است که هر شب ساعت 23  از این رسانه پخش می‌شود که به شعر و ادبیات عاشورایی می‌پردازد و نقش شعر در ترویج فرهنگ عاشورا تبیین می‌شود.

صفایی یادآور شد: برنامه سلوک عاشورایی در قالب سخنرانی‌های عاشورایی مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی در دهه اول محرم هر شب ساعت 23:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی از پخش برنامه زنده شام غربت نهم، دهم و یازدهم محرم ساعت 19:15 خبر داد و افزود: ایثار در قیام عاشورا در این برنامه تشریح می‌شود. جایگاه والای واقعه عاشورا با توجه به زیارت ناحیه مقدسه از دیگر مباحث مورد تأکید در این برنامه است و همچنین خطبه امام سجاد(ع) در دربار یزید ‌بن ‌معاویه بررسی می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف یادآور شد: برنامه زنده به ‌رنگ خدا از دیگر برنامه‌های رادیو معارف است که هر روز ساعت 17:15 به منظور تبیین سبک زندگی امام حسین(ع) در آیات و روایات پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtoei.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما