سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 53816
منبع : خبرگزاری فارس

کتاب ضریح مطهر امام حسین(ع) منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کتاب مجموعه تصاویر ضریح حضرت امام حسین(ع) مجموعه تصاویری از قطعات مختلف این ضریح مطهر، طرح‌ها و اتودهای استاد فرشچیان را در بر می‌گیرد.
کتاب ضریح مطهر امام حسین(ع) منتشر می‌شود
کتاب ضریح مطهر امام حسین(ع) منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز جلسه هماهنگی برای چاپ کتاب مجموعه تصاویر ضریح حضرت امام حسین(ع) با حضور استاد محمد فرشچیان، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم و حمید آزادگان مدیر اجرایی هیئت امناء ساخت ضریح برگزار شد.

در این جلسه استاد فرشچیان پس از ارزیابی ماکت کتاب، ضمن ابراز رضایت از نسخه آماده چاپ این کتاب نفیس نکاتی را در مورد بخش‌های مختلف آن متذکر شد.

همچنین مجدالدین معلمی ضمن اعلام این خبر که انتشارات سوره مهر مراحل فنی چاپ این کتاب را برعهده خواهد گرفت ابراز امیدواری کرد که که این کتاب به زودی چاپ و در دسترس علاقمندان، هنرجویان و اساتید دانشگاه قرار بگیرد.

این کتاب که به همت حوزه هنری استان قم آماده انتشار شده ‌است مجموعه تصاویری از قطعات مختلف ضریح  مطهر حضرت امام حسین(ع) و طرح‌ها و اتودهای استاد فرشچیان را در بر می‌گیرد.

در روند آماده‌سازی کتاب ضریح مطهر امام حسین(ع) سید محمدعلی سیدابراهیمی عکسبرداری از قطعات ضریح را به عهده داشته‌ و مجموعه کانون هنر شیعی با نظارت مسعود نجابتی صفحه‌بندی و امور گرافیکی این کتاب نفیس را عهده دار بوده‌است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcce4qp.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما