سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 53820
منبع : افکار نیوز

کارکنان نیروهای مسلح نباید دغدغه حقوق داشته باشند

دولت قانون حقوق نیروهای مسلح را به درستی اجرا کند
قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کارکنان نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نباید دغدغه حقوق داشته باشند، افزود: دولت مصوبات مجلس در خصوص حقوق نیروهای مسلح را باید به درستی اجرا کند.
کارکنان نیروهای مسلح نباید دغدغه حقوق داشته باشند
کارکنان نیروهای مسلح نباید دغدغه حقوق داشته باشند
به گزارش قم نیوز،  سید حسن نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به برخی گله مندیها از حقوق کم کارکنان نیروهای مسلح و بازنشستگان این نیروها، گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور باید در الویت کاری دولت باشد و در همین راستا باید به معیشت و حقوق نیروهای مسلح توجه ویژه داشت.

وی افزود: زحمات بنیه دفاعی کشور با ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی به نیروهای مسلح توجه خاصی داشته و دارد.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمایندگان معتقدند که نیروهای مسلح و آنهایی که مسئول تامین امنیت داخلی، امنیت مرزها و اقتدار جمهوری اسلامی هستند، نباید دغدغه حقوق داشته باشند، افزود: مجلس شورای اسلامی هم در تصویب برنامه پنج ساله ششم توسعه و هم در تصویب لایحه بودجه سال 96 به افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح توجه کرده است.

نقوی حسینی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعنوان کمیسیون تخصصی بررسی کننده مسائل امنیتی و و انتظامی در هنگام تصویب لایحه بودجه سال جاری پیشنهادات خوبی برای افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح به کمیسیون تلفیق بودجه داد که خوشبختانه این پیشنهادات در کمیسیون تلفیق و در نهایت در صحن مجلس هم مصوب شد.

وی با اشاره به توجه مجلس به حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: ما به همسان سازی حقوق نیروهای مسلح توجه کردیم که قانون خوبی هم در این مینه مصوب شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار امیدواری کرد تا دولت قانون مصوب مجلس را به خوبی اجرا کند تا شرایط نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بهتر شود.

نقوی حسینی تصریح کرد: اگر دولت قانون مصوب مجلس در این زمینه را اجرا کند گله مندیها کاهش می یابد و ما شاهد شرایط بهتر این عزیزان خواهیم بود.

وی افزود: باید بررسی کنیم تا مشخص شود که دولت قوانین تصویب شده هم در برنامه ششم توسعه و هم در لایحه بودجه سالانه را تا چه اندازه اجرا کرده است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchv6nm.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما